Gjest NaNaNa Skrevet 3. august 2002 #1 Skrevet 3. august 2002 Da vi så at Ryanair solgte billetter til Frankfurt for 200kr hver vei, kastet vi fra oss Glasgow ideen og bestilte. 1-5 oktober skal vi bo på et ungdomsherberge ved hovedjernbanestasjonen. Det som plutselig slo meg, er at jeg ikke vet mer om Frankfurt enn eplevin, banker og bokmesser, og det er bare førstnevnte vi kommer til å få med oss... Er det noen som har vært i Frankfurt, som han noen tips?
Morgan Skrevet 3. august 2002 #2 Skrevet 3. august 2002 Vel,har bare mellomlandet der i jobbsammenheng,så jeg vet ikke all verden.Men fikk inntrykk av at de er kjempestrenge på papirer/pass/oppholdstillatelse.Uten rette papiret sitter du i saksen.Tror det er mye pga menneskesmugling,ulovlig innvandring og narkotrafikk.Hva vet jeg.Turister er sikkert dagligdags,men vi skulle videre på jobb i Argentina og manglet arbeidtillatelse.Bom stopp!Sorry at jeg ikke kan hjelpe deg mer. Gudd løkk!
MiniMjau Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Er det noen NÅ som har litt info om Frankfurt? Skal mellomlande der på vei hjem til Norge, og får litt over ett døgn i Frankfurt. Hva er det å finne på der? Noen som har et anbefalt sted å bo? Spise?
salsera Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 Har dessverre ikke vært der selv ennå, men har hørt at nattelivet skal være bra. Kan bare sende deg denne linken, der finner du mye informasjon! http://www.frankfurt.de/sis/English.html
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Er det noen NÅ som har litt info om Frankfurt? Skal mellomlande der på vei hjem til Norge, og får litt over ett døgn i Frankfurt. Hva er det å finne på der? Noen som har et anbefalt sted å bo? Spise? Fin by. Anonymous poster hash: fff62...825
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå