Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest NaNaNa
Skrevet

Da vi så at Ryanair solgte billetter til Frankfurt for 200kr hver vei, kastet vi fra oss Glasgow ideen og bestilte. 1-5 oktober skal vi bo på et ungdomsherberge ved hovedjernbanestasjonen. Det som plutselig slo meg, er at jeg ikke vet mer om Frankfurt enn eplevin, banker og bokmesser, og det er bare førstnevnte vi kommer til å få med oss... :wink: Er det noen som har vært i Frankfurt, som han noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel,har bare mellomlandet der i jobbsammenheng,så jeg vet ikke all verden.Men fikk inntrykk av at de er kjempestrenge på papirer/pass/oppholdstillatelse.Uten rette papiret sitter du i saksen.Tror det er mye pga menneskesmugling,ulovlig innvandring og narkotrafikk.Hva vet jeg.Turister er sikkert dagligdags,men vi skulle videre på jobb i Argentina og manglet arbeidtillatelse.Bom stopp!Sorry at jeg ikke kan hjelpe deg mer.

Gudd løkk!

• 3 år senere...
Skrevet

Er det noen NÅ som har litt info om Frankfurt? Skal mellomlande der på vei hjem til Norge, og får litt over ett døgn i Frankfurt. Hva er det å finne på der?

Noen som har et anbefalt sted å bo? Spise?

• 7 år senere...
Skrevet

Er det noen NÅ som har litt info om Frankfurt? Skal mellomlande der på vei hjem til Norge, og får litt over ett døgn i Frankfurt. Hva er det å finne på der?

Noen som har et anbefalt sted å bo? Spise?

Fin by.

Anonymous poster hash: fff62...825

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...