AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Hvordan gikk det med puppene dine? Jeg har vært idiot og overspist noe inn i hampen de siste årene, og ser meg nødt til å gå ned en god del i vekt. Tenker at 20 kg er et godt mål for meg foreløpig i allefall. Veier 90 kg nå, og er 1.68 høy. Problemer er at jeg har alltid hatt store, tunge pupper. Og de har begynt å henge litt allerede. Jeg har troen på at jeg skal klare å gå ned de kiloene ved en kombinasjon av mer friluftsliv/kondisjonstrening og styrketrening. Jeg VIL legge om livsstilen min. Og jeg tror jeg skal klare å bli glad i kroppen min igjen. Men jeg er så bekymret for de puppene! Og ikke har jeg barn heller, så brystløft er vel sikkert uaktuelt før jeg får barn? Av og til skulle jeg ønske at det ikke fantes noe som heter pupper Anonymkode: d9459...37d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Hvis du veier 90 kilo henger de nok mer enn bare litt. Du kan jo ta brystløft når du har slanket deg. Anonymkode: a32ef...028 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Det kan helt fint være de trekker seg igjen. Gå ned saakte. Anonymkode: cca6f...389
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du veier 90 kilo henger de nok mer enn bare litt. Du kan jo ta brystløft når du har slanket deg. Anonymkode: a32ef...028 Litt av en antagelse, det er ikke sikkert det. Ts, mesteparten av brystene kommer nok til å forsvinne men du vil ikke vite resultatet før etter vektnedgang. Ingen grunn til krisemaksimering og nå finnes det silikon hvis du ønsker å fylle dem opp igjen senere. Anonymkode: 8e0f7...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 Kan hende kiloene fordeler seg annerledes på deg enn på meg, men hvis jeg hadde gått ned til 70 kg (er like høy som deg) så hadde jeg sett helt skrapet ut i ansiktet og ikke fin i det hele tatt. Jeg gikk ned 27 kg for noen år siden og stoppet da jeg var 78 kg, da fikk jeg kommentarer på at jeg ikke burde gå ned mer for da ville det se ut som jeg var syk. Puppene gikk også ned i vekt, og ja, de henger litt, men ikke veldig mye (de er faktisk finere nå enn før jeg både gikk opp i vekt og mens jeg var stor overalt). Jeg hadde fortsatt store pupper, gikk fra 90F eller noe sånt (hadde helt feil bh på den tiden, så jeg husker ikke helt hvilken str jeg skulle hatt) til 75J. Anonymkode: 178de...d7c
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 Gikk ned 40kg. Puppene er litt lengre nede på magen enn de var. Av erfaring så er det ingen som bryr seg. Pupper er pupper. Anonymkode: 9b1d7...514 2
Supernova17 Skrevet 10. september 2017 #7 Skrevet 10. september 2017 Jeg gikk ned ca 20kg og mine henger ikke i det hele tatt.
Leo Skrevet 10. september 2017 #8 Skrevet 10. september 2017 Jeg har p.t. gått ned 21 kilo og puppene henger ikke verken mer eller mindre enn de gjorde før. Faktisk er puppene det stedet hvor jeg har mistet færrest centimeter så mens midjen er redusert med over 20 cm. så er omkretsen rundt brystet kun redusert med ca. 10. Jeg vet ikke om det har noe å si, men jeg har gått forholdsvis sakte ned i vekt og har brukt nærmere ett år på å gå ned disse kiloene. Strengt tatt så er det vel bare å sette i gang så ser du hvordan det blir Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #9 Skrevet 10. september 2017 Har gått ned 20 kilo. Puppene var helt like. Jeg har og hadde 80L Anonymkode: 99c60...81c
SPOCA Skrevet 10. september 2017 #10 Skrevet 10. september 2017 (endret) Har gått ned 70 kg til nå. Jeg har gått ned relativt gradvis, så jeg har vært ganske heldig. Der jeg har mest heng er på overarmene og magen. Puppene derimot har egentlig holdt seg bra. Jeg har riktignok gått fra å være E-cup til å være en B-cup, og jeg har gått ned mye rundt omkrets, men de henger ikke noe mer elle mindre enn tidligere. Altså, de henger jo uansett, det har de alltid gjort, siden jeg alltid har hatt store pupper, sånn er det med litt størrelse på puppene, men det er ikke nylonstrømper med småstein i heller. Endret 10. september 2017 av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #11 Skrevet 10. september 2017 Jeg er ekspert på å gå opp og ned i vekt. Meste jeg har gått ned er 32 kg. Det var etter svangerskap. Gikk ned ved å spise moderat lavkarbo, mye grønt, korn, fisk, kylling og bær. Og trente ved siden av. Jeg mistet puppene fullstendig da, gikk fra og ha litt store, til vrengte lommer. Da det ikke var bedre 2 år etterpå, så tok jeg silikon. Anonymkode: 189c9...aca
Inwe Skrevet 11. september 2017 #12 Skrevet 11. september 2017 Gikk ned 60 kg, har små pupper, men de henger fortsatt litt. Glad de er små ellers hadde det nok vært ekstremt.. blir operasjon så fort jeg har råd.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #13 Skrevet 11. september 2017 Etter to tette svangerskap tok jeg meg sammen og gikk ned 27 kg. på halvannet år. Fikk lagt inn små silikoninnlegg for å fylle opp puppene igjen og tok mageplastikk for å fjerne en stor hudfold som ikke lot seg slanke vekk. Skammer meg ikke og mannen er megahappy. Anonymkode: 3d0c7...08d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #14 Skrevet 11. september 2017 Hei. Jeg gikk ned fra 92 til 70 kg for fem år siden( veier idag 74:) jeg er 45 år og 170 høy. Jeg gikk tur hver dag og spiste godteri KUN en dag i uka....ellers spiste jeg mye,men riktig mat. Varierte trimmingen med gåturer,svømming,sykling og fjellturer. Og puppene mine er like fine:)) lykke til Anonymkode: 32778...688
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #15 Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg gikk ned fra 92 til 70 kg for fem år siden( veier idag 74:) jeg er 45 år og 170 høy. Jeg gikk tur hver dag og spiste godteri KUN en dag i uka....ellers spiste jeg mye,men riktig mat. Varierte trimmingen med gåturer,svømming,sykling og fjellturer. Og puppene mine er like fine:)) lykke til Anonymkode: 32778...688 Jeg brukte et år på vektnedgangen... Anonymkode: 32778...688
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #16 Skrevet 11. september 2017 Gikk ned 22kg på 8 måneder. Puppene mine var også veldig store, men nå er de små men henger ... Så anbefaler deg å gå sakte ned i vekt Anonymkode: b00e7...ba2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #17 Skrevet 11. september 2017 Herregud så flinke dere er Jeg har gått ned 24 kg i løpet av 1.5 år og veier nå rundt 63 kg. Jeg er 1.63 høy. Mangler fortsatt 6-7 kg før jeg er fornøyd. Men, puppene mine er MYE finere nå enn de var da jeg var på mitt største. Har ikke minsket så mye i cup (faktisk C cup enda) men har gått ned i omkrets Jeg tror det er et lotteri uansett hvordan du snur og vender på det, men jeg tror en vektnedgang som skjer gradvis kanskje er snillere med kroppen? Den får tid til å restituere mellom øktene? Anonymkode: 9dd6e...d00
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #18 Skrevet 11. september 2017 Jeg gikk ned nesten 20 kg for noen år siden, og selv om puppene har blitt mindre i størrelse (bruker mindre bh) så ser de faktisk større ut fordi magen er flatere og jeg har mindre armer. De henger ikke heller. Overvekten din er en større bekymring enn hvordan puppene dine vil se ut. Anonymkode: 26b4b...20e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #19 Skrevet 11. september 2017 19 timer siden, SPOCA skrev: Har gått ned 70 kg til nå. Jeg har gått ned relativt gradvis, så jeg har vært ganske heldig. Der jeg har mest heng er på overarmene og magen. Puppene derimot har egentlig holdt seg bra. Jeg har riktignok gått fra å være E-cup til å være en B-cup, og jeg har gått ned mye rundt omkrets, men de henger ikke noe mer elle mindre enn tidligere. Altså, de henger jo uansett, det har de alltid gjort, siden jeg alltid har hatt store pupper, sånn er det med litt størrelse på puppene, men det er ikke nylonstrømper med småstein i heller. Hvordan har du gått ned 70 kg? Anonymkode: 28e96...592
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #20 Skrevet 11. september 2017 12 timer siden, Inwe skrev: Gikk ned 60 kg, har små pupper, men de henger fortsatt litt. Glad de er små ellers hadde det nok vært ekstremt.. blir operasjon så fort jeg har råd. Hvordan har du gått ned 60 kg? Noen tips og triks? Hilsen 120kg jente.. Anonymkode: 28e96...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå