Gjest Geirfuglen Skrevet 10. september 2017 #1 Del Skrevet 10. september 2017 Jeg skal ut for å feire noen i helgen, og trenger å kjøre inn. Ser at hotellrom er veldig dyrt i sentrum og at det kanskje heller lønner seg at jeg leier et rom litt utenfor sentrum og tar siste toget/trikken/banen/bussen? Tips til OK hotell innenfor et kvarters-halvtimes reisevei fra sentrum? Og kanskje maks 1500 for rom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 10. september 2017 #2 Del Skrevet 10. september 2017 Er Drammen for langt unna? Det tar ca 30 min med tog. Comfort Union Brygge ligger ca 10 minutter å gå fra stasjonen i Drammen og der kan du få rom fra lørdag til søndag neste helg for 824 kr (sjekket på hjemmesiden nå). Gratis gateparkering i området etter kl 16 på lørdag. Alternativt har Q-Park parkeringskjeller ca 200 meter fra hotellet, ved Meny som koster 220 kr/døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dodge Skrevet 11. september 2017 #3 Del Skrevet 11. september 2017 Thon hotell Sandvika, Thon Hotell Linderud, Haraldsheimen vandreheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 11. september 2017 #4 Del Skrevet 11. september 2017 Drammen ble litt langt, jeg endte opp i Nydalen. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå