Humlefot Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Noen som har prøvd pendeltesten for å finne kjønn på baby? Og stemte det eller ikke? - for de som ikke kjenner til det så skal man da altså holde en pendel over magen, om den går frem og tilbake er det gutt, og om den går i sirkler er det jente. Hos meg viser den gutt, men jeg er kun 9+3 så er en stund til jeg får se fasiten enda.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Det er tull og tøys og 100% humbug Anonymkode: 28386...ff7 7
Humlefot Skrevet 10. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er tull og tøys og 100% humbug Anonymkode: 28386...ff7 Jeg står ikke her og maler babyrommet blått hvis det er det du tror. Men noen av oss syns dette er spennende allikevel skjønner du. 🙄 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Det er ikke overalt man sier at fram og tilbake er gutt og sirkel er jente. Noen sier det motsatte. Jeg "programmerte" pendelen for å spørre hva som var gutt og hva som var jente. Og så holdt jeg over magen og spurte om det var jente eller gutt. Man må på forhånd sjekke hvilken retning pendelen tar på de forskjellige kjønnene. Jeg husker ikke om pendelen hadde rett, men jeg visste selv hvilket kjønn det ble - følte det på meg uten bruk av hjelpemidler. Du kan også sjekke ift blodbytte eller hva det nå heter. Sies at den av foreldrene som "byttet blod" sist, er det kjønnet barnet får. Og alt er jo bare for moro skyld, ikke fordi det er noe vitenskapelig i det. Og. Så er det 50/50 på at det stemmer. Anonymkode: 7f974...226 1
Humlefot Skrevet 10. september 2017 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2017 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke overalt man sier at fram og tilbake er gutt og sirkel er jente. Noen sier det motsatte. Jeg "programmerte" pendelen for å spørre hva som var gutt og hva som var jente. Og så holdt jeg over magen og spurte om det var jente eller gutt. Man må på forhånd sjekke hvilken retning pendelen tar på de forskjellige kjønnene. Jeg husker ikke om pendelen hadde rett, men jeg visste selv hvilket kjønn det ble - følte det på meg uten bruk av hjelpemidler. Du kan også sjekke ift blodbytte eller hva det nå heter. Sies at den av foreldrene som "byttet blod" sist, er det kjønnet barnet får. Og alt er jo bare for moro skyld, ikke fordi det er noe vitenskapelig i det. Og. Så er det 50/50 på at det stemmer. Anonymkode: 7f974...226 Dette var nytt for meg. 😂 Hva menes med å bytte blod ? 😳 Endret 10. september 2017 av Humlefot 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 34 minutter siden, Humlefot skrev: Jeg står ikke her og maler babyrommet blått hvis det er det du tror. Men noen av oss syns dette er spennende allikevel skjønner du. 🙄 Ok trekk lodd i steden da? Anonymkode: 28386...ff7 1
stan Skrevet 10. september 2017 #8 Skrevet 10. september 2017 Det jeg har hørt er en måte å sjekke kjønnet er om magen vises bakfra. Hvis den ikke, så er det gutt. Hvis den vises så er det jente. Det stemte i vårt tilfelle. Men jeg tviler på at det er en sikker metode. 1
Humlefot Skrevet 10. september 2017 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok trekk lodd i steden da? Anonymkode: 28386...ff7 Du er sikkert kjempe morsom på fest! 💩 1
Humlefot Skrevet 10. september 2017 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2017 2 minutter siden, stan skrev: Det jeg har hørt er en måte å sjekke kjønnet er om magen vises bakfra. Hvis den ikke, så er det gutt. Hvis den vises så er det jente. Det stemte i vårt tilfelle. Men jeg tviler på at det er en sikker metode. Det stemte forsåvidt forrige gang selv om det ikke finnes noen mal så er det jo morsomt med treffende tilfeldigheter!😄 1
stan Skrevet 10. september 2017 #11 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, Humlefot skrev: Det stemte forsåvidt forrige gang selv om det ikke finnes noen mal så er det jo morsomt med treffende tilfeldigheter!😄 Magetesten har stemt bra i omgangskretsen vår. Og så vidt jeg har skjønt finnes samme idé i flere kulturer. Så kanskje det er et snev av sannhet i det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #12 Skrevet 10. september 2017 6 minutter siden, Humlefot skrev: Du er sikkert kjempe morsom på fest! 💩 Anonymkode: 28386...ff7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #13 Skrevet 10. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er tull og tøys og 100% humbug Anonymkode: 28386...ff7 Næææi! Hva er det du forteller?! Og opplys meg mer, du store orakel! Betyr dette at det egentlig bare er 50% sjanse for at fjaseriet skal slå til? Åh nei og nei, vi må jo ut å advare folk, det kan jo hende at noen synes dette er uskyldig moro og sånn kan vi ikke ha det! Anonymkode: 62054...b98
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #14 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Næææi! Hva er det du forteller?! Og opplys meg mer, du store orakel! Betyr dette at det egentlig bare er 50% sjanse for at fjaseriet skal slå til? Åh nei og nei, vi må jo ut å advare folk, det kan jo hende at noen synes dette er uskyldig moro og sånn kan vi ikke ha det! Anonymkode: 62054...b98 Det er så %# !! mye frekke folk på KG i dag! Anonymkode: 28386...ff7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #15 Skrevet 10. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er så %# !! mye frekke folk på KG i dag! Anonymkode: 28386...ff7 Helt enig! Enn å komme inn i en tråd å ødelegge moroa for folk som ganske så sikkert vet at dette med pendelen er tull og tøys men som synes det er litt gøy allikevel. La de få ha moroa for seg selv. Anonymkode: 62054...b98 1
Minlillelykke Skrevet 10. september 2017 #16 Skrevet 10. september 2017 2 timer siden, stan skrev: Det jeg har hørt er en måte å sjekke kjønnet er om magen vises bakfra. Hvis den ikke, så er det gutt. Hvis den vises så er det jente. Det stemte i vårt tilfelle. Men jeg tviler på at det er en sikker metode. Har ikke stemt hos meg😉 Har en gutt fra før og venter jente nå, kan ikke se bakfra at jeg er gravid
Minlillelykke Skrevet 10. september 2017 #17 Skrevet 10. september 2017 Testet aldri det, men tok natrontesten når jeg var omtrent 10 uker, den viste jente. 4 ul har gitt samme svar😊
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #18 Skrevet 10. september 2017 Et par eldre fruentimmer i familien testet på meg. De fikk hver sine resultat. Og trodde på det. Svigermor la tarot og spurte en krystall og fikk vite hvilket kjønn babyen hadde. Hun tok feil. Den dag i dag (barnet er tre år) sier hun at barnet trolig blir transkjønnet og er født i feil kropp. Godt man har selvtillit. Humbug, og jeg synes ikke det er uskyldig moro. Jeg synes det er unødvendig overtro. Det er mye mer moro å diskutere med veninner tenk om det blir gutt, tenk om det blir jente, tenk om det er to.. Anonymkode: 2b3ef...648
Thinkerbelle Skrevet 10. september 2017 #19 Skrevet 10. september 2017 Dette er selvsagt bare for moro skyld, men jeg tok den før vi fikk vår første. Tok den over håndleddet(? Eller husker jeg feil?) som visstnok skulle vise kjønn på alle barn vi skulle få. Den viste jente - gutt - jente. Og vi har: jente - gutt - jente. selvsagt bare sprøyt, men litt moro:)
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #20 Skrevet 10. september 2017 Jeg har tat den over håndleddet, og det stemte. Men hele greia er vel bare tilfeldig. Anonymkode: 13d76...043
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå