AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Jeg fikk tidligere denne uken vite at jeg ventet en liten gutt 😍 Jeg tenker over hvem han ligner på, og det "genetiske lotteriet" han skal igjennom. Hvem sine ører, hvem sin nese "vinner" . Men hva med penis? Siden jeg er kvinne har jeg jo ingen vil da min sønn automatisk arve sin fars størrelse? Far er godt utstyrt, går sånt i slekt/arv? Eller er penis størrelse tilfeldig ? Anonymkode: 7f316...284
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Tenker du på det seriøst? Hva med å fokusere på et friskt barn i stedet? Anonymkode: 138de...c4c 7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Nei, han arver din fars penisstørrelse Anonymkode: 6a2a3...7f6 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker du på det seriøst? Hva med å fokusere på et friskt barn i stedet? Anonymkode: 138de...c4c Så jeg bryr meg ikke om barnet mitt fordi jeg har spørsmål om gener? Hadde kr festområdet spørsmål om "øre gener" hadde ingen reagert. Bare fordi det var spørsmål om genene bak penis er det galt. såklart er det viktigste et friskt barn. Men i det jeg lå å tenkte på hvem sine ører, nese, føtter, øyer han får kom jeg OGSÅ på penis. Og siden han ikke har noe å Arve der fra meg, lurer jeg på om guttebarn da automatisk arver sin far ts Anonymkode: 7f316...284
Heisann1234 Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 Selvfølgelig er penisstørrelse arvelig som alt annet på kroppen som vi er født med. Den kan han arve fra din side av familien også, så det avhenger ikke kun av farens penisstørrelse. Sånn som at hvis du hadde fått en datter, og har store pupper så kan fortsatt hun få små fordi tantene hennes har små. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så jeg bryr meg ikke om barnet mitt fordi jeg har spørsmål om gener? Hadde kr festområdet spørsmål om "øre gener" hadde ingen reagert. Bare fordi det var spørsmål om genene bak penis er det galt. såklart er det viktigste et friskt barn. Men i det jeg lå å tenkte på hvem sine ører, nese, føtter, øyer han får kom jeg OGSÅ på penis. Og siden han ikke har noe å Arve der fra meg, lurer jeg på om guttebarn da automatisk arver sin far ts Anonymkode: 7f316...284 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 Men i noen familier er det både store små og mellomstore peniser. Blir jo reine lotteriet Anonymkode: 4489a...bec
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #7 Skrevet 10. september 2017 Det er større sannsynlighet for at barnet arver far. Hvis far har stor penis, har du ingenting å bekymre deg for. Din sønn vil mest sannsynlig få et godt og innholdsrikt liv. Anonymkode: 0661a...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #8 Skrevet 10. september 2017 Hvis du bekymrer deg for om sønnen din kommer å finne seg en partner, er nok høyden hans viktigere enn penisstørrelsen i alle fall for de lengre forholdene. Høyden kan du regne ut basert på din og din manns høyde. Anonymkode: 0661a...8a8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #9 Skrevet 10. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er større sannsynlighet for at barnet arver far. Hvis far har stor penis, har du ingenting å bekymre deg for. Din sønn vil mest sannsynlig få et godt og innholdsrikt liv. Anonymkode: 0661a...8a8 Nei, det er ikke sånn genetikk funker. Anonymkode: c7d58...858 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #10 Skrevet 10. september 2017 Sønner er ofte mer lik sin mor enn far. Y kromosom er kortere enn X, så for å danne genpar så kopierer den de manglende fra X, så sønner er ofte mer lik mor og morssiden enn far. Anonymkode: b4c0b...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #11 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke sånn genetikk funker. Anonymkode: c7d58...858 Jo det er det. Jeg skrev større sannsynlighet. Genetikken er sannsynlighetsberegning. Anonymkode: 0661a...8a8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #12 Skrevet 10. september 2017 Fy daen så overfladiske folk i dag er Noen foreldre skulle vært IQ testet, før de fikk lage barn.. Anonymkode: 1aa7b...4e1 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #13 Skrevet 10. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy daen så overfladiske folk i dag er Noen foreldre skulle vært IQ testet, før de fikk lage barn.. Anonymkode: 1aa7b...4e1 Er ikke det litt overfladisk? Det er for øvrig ikke bare penisstørrelsen foreldre bekymre seg for når det gjelder sønner. Hvordan barnet barnet blir rent fysisk, har betydning for hans muligheter i livet. Om han finner seg en dame, hvor høy lønn han får, om han blir sjef osv osv. Det finnes utallige forskningsrapporter på dette, så det er ikke rart at foreldrene ønsker et så godt utgangspunkt for sin sønn som mulig. https://www.dagbladet.no/nyheter/175-centimeter-er-ikke-nok-flere-danske-foreldre-vil-gi-veksthormoner-til-barna-sine/60389380 Anonymkode: 0661a...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #14 Skrevet 10. september 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så jeg bryr meg ikke om barnet mitt fordi jeg har spørsmål om gener? Hadde kr festområdet spørsmål om "øre gener" hadde ingen reagert. Bare fordi det var spørsmål om genene bak penis er det galt. såklart er det viktigste et friskt barn. Men i det jeg lå å tenkte på hvem sine ører, nese, føtter, øyer han får kom jeg OGSÅ på penis. Og siden han ikke har noe å Arve der fra meg, lurer jeg på om guttebarn da automatisk arver sin far ts Anonymkode: 7f316...284 Så spør om ørene da. Troverdigheten din er lik null. Dette er en fordekt størrelsetråd. Vi er lei. Anonymkode: 138de...c4c 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #15 Skrevet 10. september 2017 5 minutes ago, AnonymBruker said: Så spør om ørene da. Troverdigheten din er lik null. Dette er en fordekt størrelsetråd. Vi er lei. Anonymkode: 138de...c4c Tror jeg også. Anonymkode: 72e02...036 2
WubWub Skrevet 10. september 2017 #16 Skrevet 10. september 2017 Jeg ville lagt til side spekulasjoner og tanker rundt sin egen sønns penisstørrelse. Så lenge den virker som den skal så er det alt som teller. Om den blir 10cm, 14cm eller 20cm får være hans private sak som mor ikke har noe særlig med.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #17 Skrevet 10. september 2017 Så mange kjipinger det var her da. Jeg lurte på det samme selv når jeg gikk gravid. Anonymkode: 827ea...3cf 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #18 Skrevet 10. september 2017 Da har jeg lært at på kvinneguiden er det helt OK å lage tråder om at man ønsker å bæsje i munden på kjæresten sin. Det reagerer ingen på. Men spør man hvordan gener funker får man hets, bare for at det snakk om kjønnsorgan. Er det ingen som ser at det er et valid spørsmål om penisstørrelse kun kommer fra far siden mor ikke har en? Hvorfor er det helt uhørt å lure på hvordan gener fungerer? Det er ren nyskjerrighet, ingenting annet. Heldigvis ga et par av dere meg seriøse svar på det jeg lurte på. (Og ørene trenger jeg ikke spørre om. Fordi der VET jeg svarer. Ører med flipp som "henger fast" i hodet er resisivt, og ører der flippen henger fast er dominant. Noe lignende vet jeg ikke om penis) Anonymkode: 7f316...284 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #19 Skrevet 10. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: (Og ørene trenger jeg ikke spørre om. Fordi der VET jeg svarer. Ører med flipp som "henger fast" i hodet er resisivt, og ører der flippen henger fast er dominant. Noe lignende vet jeg ikke om penis) Anonymkode: 7f316...284 Det er det samme..hva mente du? Anonymkode: 4489a...bec 2
WubWub Skrevet 10. september 2017 #20 Skrevet 10. september 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg lært at på kvinneguiden er det helt OK å lage tråder om at man ønsker å bæsje i munden på kjæresten sin. Det reagerer ingen på. Men spør man hvordan gener funker får man hets, bare for at det snakk om kjønnsorgan. Er det ingen som ser at det er et valid spørsmål om penisstørrelse kun kommer fra far siden mor ikke har en? Hvorfor er det helt uhørt å lure på hvordan gener fungerer? Det er ren nyskjerrighet, ingenting annet. Heldigvis ga et par av dere meg seriøse svar på det jeg lurte på. (Og ørene trenger jeg ikke spørre om. Fordi der VET jeg svarer. Ører med flipp som "henger fast" i hodet er resisivt, og ører der flippen henger fast er dominant. Noe lignende vet jeg ikke om penis) Anonymkode: 7f316...284 Du kan jo alltids google "is penile size hereditary + mom or dad". Der finner du svaret på det du lurer på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå