AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Jeg traff en fyr på byen. Vi hadde en flørt gående i form av en liten "slåsskamp". Altså vi sloss ikke, men han slo meg veldig lett på lårt, og jeg slo tilbake. Det var om å gjøre å få det siste slaget. Barnslig ja, jeg vet... Uansett han ble med meg hjem. Det første han gjorde var å slå meg veldig hardt i ansiktet, Så hard at nesten mistet balansen. Jeg fikk samlet meg, og var både redd og sur. Jeg slo ikke tilbake, men spurte ham hvorfor han slo så hardt. Han svarte at jeg hadde bedt om det, og jeg ba ham komme seg ut. Istedenfor å gå, slo ha meg igjen, like hardt. Så dro han meg inn på soverommet. Jeg kjempet så hardt imot at ha ga seg til slutt... Før han gikk fortalte han meg at han hadde samboer og unge, og hvis jeg visste hva som var best for meg så holdt jeg kjeft om det som skjeddei kveld, Anonymkode: f9fe1...7a6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Vet du hvem han er? Jeg ville anmeldt han! Dette er ikke greit. Og du ba ikke om dette! Anmeld han så han får konsekvens for denne oppførselen og si til politiet at han truet deg. Anonymkode: 21e37...004 18
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Ja og DET er grunnen til å aldri dra inn fremmede menn fra gata.... anneks han du! Anonymkode: a756e...c95 2
Gjest impressa Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 Har ingenting i seksualitetsforumet å gjøre forresten.
eksentrisk Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 Dette var skremmende og overhodet ikke greit. Ville kontaktet politiet. Det hende du takler dette, men man vet ikke. Kanskje han voldtar andre, og at han også er involvert i andre straffesaker. Ring 02800 å be om å få prate med noen om et seksuelt overgrep. 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #7 Skrevet 10. september 2017 Vet du navnet hans eller har noen info som kan identifisere han? For dette ville jeg absolutt anmeldt. Neste gang lykkes han kanskje i å voldta noen. Anonymkode: 66459...dbd 1
innsats Skrevet 10. september 2017 #8 Skrevet 10. september 2017 Melder du dette vil du hjelpe andre kvinner som utsettes for hans adferd. Dette logges slik at den dagen han anmeldes har politiet registrert noe på han fra før og vil da ta det alvorlig.
Gjest Alterego666 Skrevet 10. september 2017 #9 Skrevet 10. september 2017 Dette er svært alvorlig. Jeg ville snakket med politiet selv om du ikke har navnet hans. Signalement og hvor du traff ham kan være verdifull informasjon. Han KAN være en som har begått eller kan komme til å begå enda grovere overgrep. Tenk om det dukker opp en ny Kopseng-sak, og du kjenner ham igjen.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #10 Skrevet 10. september 2017 Skjedde det her liksom Hvis det faktisk skjedde så må du anmelde, da. Det er ikke greit og det kan hende han behandler familien, andre folk, etc, på samme måte. Du må ha fått flere blåmerker, så ta bilde de. Anonymkode: 92dda...7f2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #11 Skrevet 10. september 2017 Takk for svar. Til du siste som kommenterte. Ja, det skjedde faktisk. Forstår ikke hva som er morsomt med det? Det var ikke gøy i det hele tatt, men vondt og skremmende. Har faktisk mobilnummeret hans. Han mistet telefonen sin i leiligheten min, så jeg ringte nummeret hans for at han skulle finne den. Så det var jo ikke så smart av ham, for da blir det lett å finne ut navn og adresse på ham. Snakket med noen venninner i dag, og de skal være med som moralsk støtte når jeg anmelder ham i morgen. TS Anonymkode: f9fe1...7a6 3
Gjest Axl Rose Skrevet 10. september 2017 #12 Skrevet 10. september 2017 (endret) Litt vanskelig å ta det seriøst når det ligger i seksualitet forumet. Høres mer ut som en fantasi du har. Hvis det er seriøst så anmelder du men det tror jeg du vet fra før av. Endret 10. september 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #13 Skrevet 10. september 2017 Postet i seksualitet forum og det var ikke en ONS engang. Vanskelig å ta det seriøst. Anmeld hvis det er på alvor. Anonymkode: 59ed7...14e
Gjest Froning Skrevet 10. september 2017 #14 Skrevet 10. september 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakket med noen venninner i dag, og de skal være med som moralsk støtte når jeg anmelder ham i morgen. TS Anonymkode: f9fe1...7a6 Lykke til ☺ Du gjør helt klart det rette og det er tøft gjort. Masse respekt fra meg.
Vilali Skrevet 12. september 2017 #15 Skrevet 12. september 2017 Overhode ikke greit! Du har anmeldt ham, ikke sant?
cmd Skrevet 13. september 2017 #16 Skrevet 13. september 2017 På 10.9.2017 den 6.10, AnonymBruker skrev: Istedenfor å gå, slo ha meg igjen, like hardt. Så dro han meg inn på soverommet. Jeg kjempet så hardt imot at ha ga seg til slutt... Dette var veldig slemt gjort. Siden dere to leke sloss på vei hjem, tenkte han kanskje om du likte å "bli straffet/straffe" under sex.. liksom bdsm lek. Men han burde gitt seg, når du ba ham om å gå men han tar deg inn på soverommet og begynner nesten å voldta deg. Var han en angrende person? når han sa han har familie og barn? Eller var det skremmende tone? Du gjør det du innerst inne føler...
Gjest GiftMann38 Skrevet 13. september 2017 #17 Skrevet 13. september 2017 Sånn kan det gå. Det er en grunn til at one night stands ikke er å anbefale.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå