Gjest Frk. Snus Skrevet 3. august 2002 #1 Del Skrevet 3. august 2002 Kjæresten min betrodde meg nylig at penishodet hans er tilnærmet ufølsomt, nesten som håndbakken e.l. Etter å ha sugd han ganske jevnlig det siste halve året, ganske konsentrert på nettopp hodet, syns jeg det var ganske rart... det har jo virka som han har likt det Men det var ikke poenget. Er dette normalt? Hva kan det komme av? Er det noe å gjøre med det? Og mest av alt; munnen min er liten! Jeg får han ikke noe særlig dypere inn, og han er ganske stor. Noen tips til videre oralsex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 3. august 2002 #2 Del Skrevet 3. august 2002 Hvis du ikke får til deep throut, så kan du likevel tilfredstille han på andre måter. Jeg får heller ikke hele inn i min lille munn, da hadde jeg brukket meg... Gutter liker f.eks at du slikker fra penishodet og ned til roten (på undersiden). De liker også at du kysser/slikker ballene (håper ikke han har så masse hår!!). Og hvis du skal suge, så er det et tips å ha mye spytt i munnen, og sug han så dypt at han nesten tror du skal sluke den (ikke hvis han synes dette er vondt, selvfølgelig!). Da vil han ihvertfall kjenne noe... :blunke: Good luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefanten Skrevet 3. august 2002 #3 Del Skrevet 3. august 2002 Ja, penishode kan bli mindre følsomt. Dette har som oftest med alderen å gjøre, og er fysisk betinget, eller det kan ha med overstimulering å gjøre og er mentalt betinget. Typisk når man er ung vil man ha en mye sterkere ereksjon, som gjør at sugingen nesten blir vondt. Det blir for mye trykk der nede. Det er da viktig at en jente er litt tilbakeholden med å suge selve hode. Når man blir eldre, vil man tåle mer fordi trykket og dermed følsomheten i penis blir mindre. Sex har mye med det mentale å gjøre. Følsomheten i penis er ofte styrt av forventninger og spenning. Har man hatt mye sex, så vil forventningene bli mindre. Man vet hva som kommer, og dette virker inn på hvor sterkt man føler. Unngå å ta på penishodet med fingrene, da dette har en forherdende effekt. Om man onanerer og tar på sitt eget penishode, så vil man bli mindre følsom. Når man har sex, så bør jenta heller ikke ta direkte på hodet med sine fingre. Penishode kan generelt sammenlignes med clitoris. De bør begge behandles på samme måte for at ikke følsomheten skal nedsettes. Dette er et tips til dere jenter. Oralsex er selvsagt mer enn suging på hodet. En godt voksen kvinne bør kunne ta godt over halvparten av penis i munnen, helst alt sammen (dette er en treningssak, så vidt jeg forstår). Ellers er slikking et godt alternativ. Undersiden av hode er spesielt følsomt. Testiklene er følsomme, likeså anus, så det finnes muligheter. Og så kanskje ikke alt for mye suging, hva? ... Som alt annet godt her i livet, så nytes det best i små posjoner :kgblunk:. Elefanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå