*Kaisa* Skrevet 17. januar 2005 #1 Skrevet 17. januar 2005 ....MORGENGAVE? Og til alle som har giftet seg; hva fikk dere og hva gav dere? Jeg står nemlig helt fast på området.... :-?
Cathie Skrevet 17. januar 2005 #2 Skrevet 17. januar 2005 har ikke peiling på hva jeg får, men selv har jeg kjøpt ratt og pedaler til playstation, og et års abonement på pondus.. han er litt barnslig av seg, og derfor bekrefter jeg litt at jeg syns det er greit ved å kjøpe dette... Tror han er litt redd for at jeg syns han er litt for barnslig
*Kaisa* Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2005 Morsom gave! Den kommer han nok til å sette stor pris på. Ikke minst at du "godtar" guttungen i han. Min tilkommende jobber mye og er mye ute og reiser. Jobben hans og hobbyen hans går i ett. Derfor har han alt han trenger innenfor det feltet. Gjør det hele ganske vanskelig. Pleier egentlig å være ganske flink og oppfinnsom mht gaver, men denne gangen sliter jeg virkelig.
Gjest Betty Boop Skrevet 17. januar 2005 #4 Skrevet 17. januar 2005 Jeg trenger også tips til dette... Vil gjerne gi noe han har hele livet (f.eks. smykke). Tenkte litt på å få tatt sånne budoir-bilder eller hva det heter - det tror jeg han hadde blitt veeeldig glad for! Hvis jeg tør...
*Kaisa* Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2005 Tenkte litt på å få tatt sånne budoir-bilder eller hva det heter - det tror jeg han hadde blitt veeeldig glad for! Hvis jeg tør... Hva slags bilder...? Litt grønn jeg....
Gjest Betty Boop Skrevet 17. januar 2005 #6 Skrevet 17. januar 2005 Ehm... :oops: litt sånn utfordrende bilder.... tatt hos fotograf. Vet bare ikke helt hvem jeg skulle gått til..
*Kaisa* Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2005 Ehm... :oops: litt sånn utfordrende bilder.... tatt hos fotograf. Vet bare ikke helt hvem jeg skulle gått til.. Spenstig gave da! Og som du sier; Noe han helt sikkert vil sette pris på. De fleste fotografer tar vel litt lettkledde bilder. Utfordrene er det kanskje litt lengre i mellom...
Olifant Skrevet 17. januar 2005 #8 Skrevet 17. januar 2005 Jeg har også lurt litt på sånne bilder til morgengave. I tillegg har jeg lurt på om jeg kanskje skal gi ham mansjett-knapper med monogrammet vårt på, vil jo gjerne gi ham noe han kan bruke resten av livet. Ellers så er jo klokke en god ide, men det bruker ikke min kjære.
Coria Skrevet 17. januar 2005 #9 Skrevet 17. januar 2005 Vi har snakket om at vi kanskje ikke skal legge så mye penger i morgengave, for vi får så mye annet akkurat da, og vi kommer jo til å bruke nesten alle pengene på bryllupet. Men jeg vet det er et sted i England min kjære gjerne vil dra til, så jeg lurte på om jeg skulle lage et "gavekort" på at vi skal reise dit når han ønsker det. Ehm... :oops: litt sånn utfordrende bilder.... tatt hos fotograf. Vet bare ikke helt hvem jeg skulle gått til.. Det var det akkurat noen andre som diskuterte http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=55176
Cathie Skrevet 17. januar 2005 #10 Skrevet 17. januar 2005 Ikke for å virke kjip, er ikke meningen. Bare lurer.. Hva gjør dere med disse bildene etter at dere har gitt dem.. Har dem vel ikke hengende framme? Gjemmer dere dem og tar de fram av og til eller? Kanskje jeg som er litt dum :oops:
Gjest Brud2005 Skrevet 17. januar 2005 #11 Skrevet 17. januar 2005 .. lurt på om jeg kanskje skal gi ham mansjett-knapper med monogrammet vårt på.. Tar av meg hatten for den idèen :bukke: !! Det er nok noe han vil sette stor pris på!
Olifant Skrevet 17. januar 2005 #12 Skrevet 17. januar 2005 Ikke for å virke kjip' date=' er ikke meningen. Bare lurer.. Hva gjør dere med disse bildene etter at dere har gitt dem.. Har dem vel ikke hengende framme? Gjemmer dere dem og tar de fram av og til eller? Kanskje jeg som er litt dum :oops:[/quote'] Tror vel kankjse de hadde blitt hengende på soverommet... ihvertfall inntil vi får barn... Hvis det ikke passer å ha de fremme tror jeg min kjære hadde fått et album i hylla som ble mye fortere slitt enn de andre...
Gjest Betty Boop Skrevet 17. januar 2005 #14 Skrevet 17. januar 2005 Tror nok jeg ville hatt bildene i et album for his eyes only... Jeg har også tenkt på mansjettknapper - å få de designet med personlig vri, men vet ikke helt hvordan ennå..
Olifant Skrevet 17. januar 2005 #15 Skrevet 17. januar 2005 Jeg kommer nok bare til å velge et par enkle mansjettknapper og få monogrammet vårt gravert inn. Vil ha noe klassisk og tidløst som han kan bruke også når han er 80.
TeddyToria Skrevet 17. januar 2005 #16 Skrevet 17. januar 2005 Jeg trenger også tips til dette... Vil gjerne gi noe han har hele livet (f.eks. smykke). Tenkte litt på å få tatt sånne budoir-bilder eller hva det heter - det tror jeg han hadde blitt veeeldig glad for! Hvis jeg tør... Har tenkt på det samme - vet sambo hadde levd lenge på det og virkelig "satt pris på det"! Hadde vært utrolig moro og overraske han med noe slikt! Har vært i kontakt med en kvinnelig fotograf i Oslo som har erfaring med slike bilder og som jeg tror er veldig flink :-) Men, det var akkurat det...tør jeg?!? :oops: Ellers er jeg en av de som med glede tar imot tips!
Huldra:) Skrevet 17. januar 2005 #17 Skrevet 17. januar 2005 Nå er det litt tidlig for meg å tenke på slikt, men tips etr jo greit å ta med på veien Tenkte faktisk på å gravere inn navnene våre og bryllupsdagtoen i et lommeur jeg. Det er en gave som varer, og som vi kan gi videre dersom vi får barn en dag... Ellers får vi se hva vi gjør med morgengaver. Kanskje vi velger å prioritere bryllupsreisen...
Gjest MrsL Skrevet 17. januar 2005 #18 Skrevet 17. januar 2005 Han fikk en STORM klokke og gavekort på aromaterapi av meg. Jeg fikk en ring i hvitt gull med diamanter
søndagsengel? Skrevet 17. januar 2005 #19 Skrevet 17. januar 2005 Foreløpig har vi blitt enige om å se an budsjettet før vi evt. kjøper morgengaver til hverandre. Men jeg skal uansett lage et album til han (scrapping) med bilder av oss to, venner og familie og ting vi har gjort sammen. Har tenkt å plukke ut de aller beste eller mest betydningsfulle bildene og gjøre mye ut av papir/pynt i albumet.
Gjest Ugghabuggha Skrevet 18. januar 2005 #20 Skrevet 18. januar 2005 Han fikk VALP av meg. Han har alltid hatt hund, og hatt veldig lyst på ny. Men da jeg ikke hadde erfaring med hunder og egentlig var litt redd, og pga hans jobb ville mye av ansvaret ligge på meg så har han ikke villet på tatt seg ansvaret... Men så i smug omgikk jeg masse hunder, og på morgnen etter bryllupet vårt fikk han Zaco av meg, og det var nok noe av det beste han kunne få!!!! Angrer ikke et sekund, elsker morgenturene selv jeg!!! Og hunder er ikke farlige lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå