Gå til innhold

FOR YOUR EYES ONLY??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvilken fotograf(er) i Oslo/ Akershus som tar slike bilder, og til hvilken pris?? ( Ønsker helst kvinnelig fotograf - sjenert ! )

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller hun her?

http://www.evarose.no/

Jeg fant disse da jeg gikk inn på Kvasir, så Bryllup og fest, så fotografer.

Du kan sikkert finne enda flere der!

Skrevet

Jeg kontaktet fame fotografene i bygdøy alle, og hun damen jeg var i kontakt med der, syns det hørtes ut som ett kjempemorsomt prosjekt, og ville gjerne finne noen flinke kvinnelige fotografer til dette for meg!!Send henne en mail!! :wink:

Skrevet

9na og Jens: Tusen takk for god hjelp!! Jeg svelger alt som heter stolthet og kaster meg over telefonen!!

Klem til dere begge!!

Nina

Skrevet

Jeg skal fotograferes hos Fame fotografene :) -i undertøy...og litt mindre :wink:

Skrevet

Fortell hvordan det gikk da ninach!!!

Bente4 er dette Fame fotografene i Bygdøy alle??

Gjest Ninach (ulogget)
Skrevet

Jens: Joda, nå skal Ninach svelge sine siste rester av stolthet og kle av seg foran en fotograf til ære for sin kjære.... !

Vi ble enige om at noen bilder skulle være i sexy undertøy tatt med dus linse ( dvs at bildene blir litt slørete/myke fargetoner ) og resten av bildene skulle være i netto'n ( " aktbilder " ) med og uten chiffonsjal til å dekke litt, for det ga en veldig god effekt og var en veldig erotisk/romantisk effekt som mange likte ( har sett lignende bilder - blir veldig fint! ). Vi bruker både farge(duse! ) og svart-hvitt bilder.

En venninde av meg har en søster som er stylist, så hun skal være med å passe hår og sminke, så det blir litt profft resultat - gleder meg villt; helkult og vet nesten ikke om jeg heller skal gi ham det til jul istedenfor i morgengave; gleder meg sånn til å se hvor glad og overrasket han blir!!

Som noen av dere kanskje har fått med dere, er dette mitt 2. ekteskap; det første var veldig dårlig og da jeg traff min elskede var jeg så skadeskutt som man kan bli! Med min kjære har jeg blomstret opp på alle måter, og jeg elsker å gjøre ting som gjør ham glad! Med dette vil jeg også kunne vise ham den selvtilliten han har klart å få meg til å bygge opp etter at vi traff hverandre, og jeg brister nesten av glede og stolthet bare ved tanken!!!

Original morgengave for noen kanskje, men vi er da andre her inne som har tenkt samme tanken.... er vi ikke??! :wink:

Dato for fotografering er satt til torsdag den 20. Referat vil komme - garantert!!

Klem!

Skrevet

Og hvilken fotograf ble det endelige valget?? Hvordan virket hun?

(jeg tenker nemlig selv å gi det samme i morgengave til min tilkommende!!!)

Skrevet

hvor mye betaler dere for dette da??? jeg har også tenkt på dette!

Skrevet
Fortell hvordan det gikk da ninach!!!

Bente4 er dette Fame fotografene i Bygdøy alle??

Nei, det er nord i landet. Men Fame fotografene driver på rundt om i landet.

Betaler 1100,- for 8 bilder og 1600,- for 12 bilder

Skrevet

ninach

Er litt nysgjerrig på hvilken fotograg det ble jeg.............

Skrevet

Jeg gav slike bilder til min mann i morgengave i sommer.

Han ble så glad at han gråt :D

Nå er historien bak bildene fra meg litt spesiell da, så det hele ble en veldig erklæring på at jeg har blomstret sammen med han, og er selvsikker og trygg på min egen kropp! Noe jeg DEFINITIVT ikke var når vi først ble kjent / kjærester!

Fotografene er veldig flinke til dette, og det er ikke noe vulgært over det. De behandler deg veldig ok og lar deg føle at du er litt mer påkledd enn du faktisk er.. Hvis dere skjønner hva jeg mener.. De stirrer ikke på deg liksom :ler:

• 1 år senere...
Skrevet

Noen flere som har erfaringer på dette området nå...?

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke har tenkt på dette. Tror nok det kunne slå an som morgengave, ja. Jeg er veldig interessert i å høre hvordan det var og hva det kostet.

Skrevet

Ja, nå er jeg nysgjerrig også!

Hos hvilken fotograf skal du ta disse bildene, ninach???

Hva er prisen???

Jeg er ikke den mest utadvendte foran kamera selv :oops: , og det hadde vært helt ypperlig å overraske sambo med en slik morgengave...han har spøkt med at han vil ha noen skikkelig sexy bilder av meg, og jeg fikk så lyst til å gi dette til han! :-)

Jeg har også "blomstret" med forholdet, og blitt mer selvsikker!!!

Så nå er jeg spent!!!

Skrevet

Ja, dette er kjempe spennende.

Jeg har sjekka litt på nettet og det ser ut som om det er ganske vanlig der nede. Tenkte kanksje jeg kan få ordna det på en tur, men er veldig interessert i anbefalinger her hjemme også.

Skrevet

Vil bare si at June W er en veldig hyggelig jente, og en bra fotograf. Hun har tatt bilder av meg til andre anledninger, og hun er veldig morsom å jobbe med.

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg kjenner også June, og hun er veldig trivelig! Kjenner ikke hennes arbeider, men hun er lett å omgås og ikke noe å være sjenert for i alle fall! Hun er "up and coming", og jeg tror ikke hun tar blodpriser heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...