AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #21 Skrevet 10. september 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: +4000,- i barnetrygd pr mnd. 8000,- i bidrag er mye. Våre tre barn gir oss ikke en merkostnad på 8000+8000+4000 i mnd i hvert fall. I tillegg skriver TS at de går på skole, ergo ingen bhg, og neppe tre stk i SFO. Det er ikke fett å være alene med tre barn, men det handler om å leve etter evne, og ikke over. Som aleneforelder kan en ikke forvente å opprettholde samme levestandard som før bruddet. I stedet for å krangle om kronene, ville jeg heller dratt han til retten for å få opp samværet. For med met samvær, er det vel OK med mindre bidrag? Eller blir det ugreit når samvær ikke betaler regningene? Hvilket fokus vil du egentlig ha? Anonymkode: 5caa9...642 Du ville sendt barna dine til en fyr som syns kjæresten er viktigere enn dem..? Anonymkode: 9c838...988
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #22 Skrevet 10. september 2017 Når far ikke har samvær og ikke trenger bolig med plass til 3 barn vil jo mor ha mye høyere boligutgifter enn far. Dermed syns jeg ikke det er spesielt urettferdig. Anonymkode: 9e9aa...bc3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #23 Skrevet 10. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du ville sendt barna dine til en fyr som syns kjæresten er viktigere enn dem..? Anonymkode: 9c838...988 Faktisk er det barnas stemor og bolig er jo han stod for leie. han skyldte bidrag for å forsørge henne ,likevel fikk jeg høre fra henne at barna kom til hennes hjem og spiste hennes mat.Uff men det er en annen sak. Anonymkode: 4c045...7a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå