AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #1 Skrevet 9. september 2017 Bruker dere av og til sexy undertøy når dere skal ha sex? Evt hva? Strømper? Skal på hotelltur med kjæresten neste helg, og vurderer å handle inn noe ... Anonymkode: 13651...891
Norre Skrevet 9. september 2017 #2 Skrevet 9. september 2017 Alle liker forskjellig, men jeg liker "klassisk" stil innen dameundertøy. Strømper med eller uten hofteholder, og sånn blondeopplegg på truse og bh. Hofteholderen bør ikke være for bred, for da ser man for lite hud. Derfor er jeg heller ikke så glad i korsetter. Svart er min absolutte favoritt, men beige/lysebrun, grå og duse varianter av blå og lilla funker også. Hvit er for "brudete" og rødt er for nissen. Jeg liker ikke nettingstrømper, det ser møkkete ut. Jeg liker heller ikke lakk og lær. Eventuelle sko bør være så åpne som mulig, slik at foten synes. Helst bare en tynn-tynn såle og tynn-tynn, kjempehøy hæl. Med en tynn-tynn rem foran. Du kan egentlig rett og slett bare gå på tærne, hehe. Dette liker jeg. Typen din kan selvfølgelig tenne på helt andre ting. Men forhåpentligvis kjenner du ham såpass at du vet sånn cirka. Aller best er HELT NAKEN dame! Undertøy i begynnelsen, fjerne litt og litt, og til slutt helt naken. Det er stas! Lykke til! 👍🏻🙂
Gjest Alterego666 Skrevet 9. september 2017 #3 Skrevet 9. september 2017 Jeg er glad i sexy undertøy. Samtidig: Det skal jo av..... Det er bonuskrydder, men ikke mer enn det.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 Når sambo har på knelange hvite tubesokker blir jeg ekstra gira. Anonymkode: c545e...6c0 1
cmd Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 På 9.9.2017 den 8.32, AnonymBruker skrev: Skal på hotelltur med kjæresten neste helg, og vurderer å handle inn noe ... jeg som mann synes det er så deilig med sexy truser.. og sexy nattkjoler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå