AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Når en partner ikke tar initiativ til å gjøre ting som folk flest vil si er standard under sex, jeg tenker spesielt på oral, er det da et trygt tegn på at de overhode ikke er interessert i å utføre den aktiviteten på partner? Skal man oppfatte mangelen på initiativ som et ganske åpenbart tegn til at det er noe personen helst ikke vil utføre, eller er det noen som, til tross for at de liker å gjøre det, venter til partneren spør spesifikt etter det? Hvorfor foretrekker man eventuelt å vente til noen spør om det? Jeg syntes det er vanskelig å be om noe som jeg alltid har trodd var en selvfølge å utføre under sex, i mitt tilfelle er det en partner som ikke utfører oral på meg (jeg vokser regelmessig, er sykdomsfri og renslig så det er mest sannsynlig ikke en årsak). Tanken på å måtte spørre han om han kan gå ned på meg får meg til å føle meg pushy og kravstor, og jeg går alltid ned på han uten at han behøver å spørre om det. Å begynne å be om det nå, det bare virker som om jeg da velger å ignorere hans preferanser, selv om han ikke har nevnt spesifikt at han liker eller ikke liker å gi oral. Anonymkode: 50c38...911 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Min samboer påstår at han liker å gå ned på meg... Likevel kan jeg telle på én hånd hvor mange ganger han har gjort det gjennom de 3årene vi har hatt sex, og da har det stort sett vært etter at jeg har hintet litt. Jeg tror rett og slett han ikke er noen stor fan av det selv om han sier noe annet. Og det må jeg vel bare leve med  Virker derimot som at han tar det som den største selvfølge at jeg går ned på han. Ikke at jeg egentlig har noe veldig imot å gjøre det, men blir litt kjedelig å bare gi uten å få noe tilbake i lengden Anonymkode: 5801d...584
Gjest Noesånt Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Min samboer påstår at han liker å gå ned på meg... Likevel kan jeg telle på én hånd hvor mange ganger han har gjort det gjennom de 3årene vi har hatt sex, og da har det stort sett vært etter at jeg har hintet litt. Jeg tror rett og slett han ikke er noen stor fan av det selv om han sier noe annet. Og det må jeg vel bare leve med  Høres ut som en situasjon jeg befant meg i, og det forholdet varte mye lengre enn 3 år. Alt for lenge. Erfaringen min er at enten så initierer de det ikke, eller så sier de at de liker det frem til man har forelska seg og er i et forhold. Og pga dårlige erfaringer fra før av så tolker jeg vel mangelen på initiativ fra mannen som mangel på interesse. Jeg bare orker ikke å aktivt utsette meg selv for skuffelsen og nedverdigelsen av å måtte spørre om å få oral lengre. Menn som utfører oral av egen interesse, initiativ og med entusiasme har jeg bare hørt om fra venninner og på kg, så de har status som "fabeldyr" for meg sånn rent personlig Tanken på at jeg kanskje hadde vært den som mottok mest oral i et forhold er egentlig litt ubegripelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå