AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Jeg klør på begge brystvortene. Klarer ofte å la være, men når jeg har klødd blir huden sår og det blir tørre flak på dem. Er det en slags eksem? Synes det er pinlig å gå til legen med dette her. Anonymkode: 9b1db...c37
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Brystvorter stikker i sin natur frem. Det er helt normalt å få tørr hud pga at de gnis mot klær eller direkte gnagsår-tendenser om en ikke holder ting i ro under trening feks. Sopp eller urenheter dersom en ikke er nøye med renholdet er også normalt. Har inntrykk av at omtrent like mange kvinner ikke i dusjen ser over og rengjør fruene i brystvortene sine som det er mannfolk som glemmer å vaske navlen for lo. Og sist: samtlige bh-er på markedet er av polyester. Et stoff vi som kjent ikke skal bruke mot sart hud pga eksemfaren. Hvorfor kvinner ikke produserer ordentlige bh-er må gudene vite. Jeg lar bare være å bruke elendigheten, så får damene som designer klær svare for seg. Anonymkode: 7b733...22f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå