Gå til innhold

Hvor mange barn har du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3

Anonymkode: 4db74...1c6

Skrevet

Vi har fire egne og to fosterbarn. Vi er også beredskapshjem og har nesten hele tiden et varierende antall barn boende her for kortere eller lengre tid. Akkurat nå har vi kun et ekstrabarn, så nå har vi syv. 

• Liker 2
Skrevet

1. Og 3 små englebarn. Spontanabort er noe herk.

Anonymkode: a976d...1c5

Skrevet

2 jenter på 8 og 12 :)

Anonymkode: e98e8...e27

Skrevet

3 voksne barn.

Snart 2 barnebarn.     :hjertesmil:

Anonymkode: 2ddd7...fc0

• Liker 1
Skrevet

1 og ønsker egentlig 3, men vet ikke om jeg vil igjennom babytiden flere ganger... men om 2 år er det vell sikkert glemt og jeg sitter gravid igjen 😂 

Anonymkode: eb7a3...f7c

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 og ønsker egentlig 3, men vet ikke om jeg vil igjennom babytiden flere ganger... men om 2 år er det vell sikkert glemt og jeg sitter gravid igjen 😂 

Anonymkode: eb7a3...f7c

Samme her! Jeg har 1 barn. I perioder ønsker jeg 3 barn, men, så er det jo babytiden man må gjennom igjen da :fnise: Jeg skal snart bli tante igjen, og føler egentlig at det å være tante er veldig greit. Å ha tantebarna til låns av og til, og levere de igjen passer utmerket for meg. Haha. Men samtidig så er jeg blitt baby syk igjen. Sikkert pga det er et tantebarn på vei. Jeg finner nok ut av det. Men en ting er sikkert. Etter fylte 30 år, blir det ikke flere barn. Hvis jeg ikke får flere barn, så er det greit. Får jeg flere, så er det og greit. Men den dagen jeg fyller 30, da er det ikke flere barn. 

Skrevet

2 ❤️

Anonymkode: 1f7d8...5c7

Skrevet

Har 1 på vei.

Ville helst hatt 2 eller 3,men med tanke på alder skal jeg være fornøyd med bare 1 også :) 

Skrevet

2. 

Anonymkode: 01a08...899

Skrevet

2. De er blitt så store at det ikke frister med flere. Orker ikke å gå igjennom småbarnstiden igjen.

Anonymkode: f44f3...b0c

Skrevet

Fire, og helt ferdig!!!

Anonymkode: 0a55f...280

Skrevet

To 💜💜 Ønsker meg to til, kanskje fosterbarn.

Anonymkode: 89709...ee1

Skrevet

Ett. Ønsker meg minst ett, kanskje to, til (men en eventuell nr. 3 krever nok en del overtalelse for å få mannen med).

Anonymkode: a1b3f...7be

Skrevet

Har 3 barn.

Jente snart 12 år, gutt 9 år og gutt 5 år💖

Skrevet

Fire og helt ferdig. Ser frem til at minste blir litt større nå 😊

Anonymkode: c1d62...c7b

Skrevet

Ingen enda, men har planer om å formere meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...