AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Hei! Mannen min har alt for trang forhud. Han får den ikke ned i det hele tatt, det er kun en liten åpning på tuppen. Dette gjør jo rengjøring vanskelig, og han er ganske fortvilet over det selv. Det har ikke blitt tak i før grunnet svært trøblete barndom, ingen som har brydd seg og ingen som har fulgt opp - derfor har det ''bare blitt sånn''. Han ønsker nå å gå til legen for å få ordnet dette, men hva gjør de egentlig? Må de omskjære han i ordets rette forstand, og fjerne all forhud? Eller lager de bare et lite snitt slik at den ''åpner seg''? Vi aner ikke.... Og han er (naturligvis) svært nervøs... Anonymkode: 6f82d...0c8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Omskjæring, tas som dagkirurgi, selve inngrepet er gjort på en liten halvtime i narkose. Anonymkode: d70d8...438
Flua Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Sønnen min på 18 har løsnet forhuden nå nettopp. Ingen omskjæring. Dag kirurgi, hjemme igjen etter et par timer. Bandasjer og litt ubehag et par uker, kun paracet som smertestillende de første dagene. Gjorde det en torsdag, tilbake på skolen mandag. Veldig fornøyd med det hele.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Typen min gjorde det, fort gjort. Måtte bare på en legetime, ble sendt videre til sykehus, fikk time, kjapt gjort, bare et lite kutt i forhuden. Bedøvelsen var det eneste som gjorde litt vondt. Etterpå kunne han ikke ha sex eller runke på en uke. Etter det var det overstått. Ingenting å grue seg for Anonymkode: 7605b...38d
Million Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Omskjæring, tas som dagkirurgi, selve inngrepet er gjort på en liten halvtime i narkose. Anonymkode: d70d8...438 Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg huet! Makan til sprøyt enkelte får seg til å svare.... Dette er selvfølgelig et lite inngrep, det er ikke snakk om noen omskjæring eller fjerning av kroppsdeler (forhud) overhodet! Endret 7. september 2017 av Million 2
boblevann Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 29 minutter siden, Million skrev: Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg huet! Makan til sprøyt enkelte får seg til å svare.... Dette er selvfølgelig et lite inngrep, det er ikke snakk om noen omskjæring eller fjerning av kroppsdeler (forhud) overhodet! Å herregud som jeg lo av denne kommentaren!! Jeg skrattlo høyt i stua Ufattelig bra sammenligning! TS: det stemmer som flere sier. Det er bare å gjøre et lite snitt - raskt gjort, sjelden komplikasjoner og en ukes tid med ''fred'' for utstyret Han trenger ikke å grue seg (etter som jeg har forstått. Har naturligvis aldri prøvd selv)
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Typen min gjorde det, fort gjort. Måtte bare på en legetime, ble sendt videre til sykehus, fikk time, kjapt gjort, bare et lite kutt i forhuden. Bedøvelsen var det eneste som gjorde litt vondt. Etterpå kunne han ikke ha sex eller runke på en uke. Etter det var det overstått. Ingenting å grue seg for Anonymkode: 7605b...38d Hvordan ser det ut? Blir den sydd sammen igjen på et vis, eller er den liksom ''delt i to''? Dette er bare et spørsmål jeg kom på nå - det er jo overhode ikke viktig.. Bare lurer. Ellers takk for svar alle sammen! Han leser svarene, og gruer seg litt mindre nå! Anonymkode: 6f82d...0c8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #8 Skrevet 7. september 2017 1 time siden, Million skrev: Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg huet! Makan til sprøyt enkelte får seg til å svare.... Dette er selvfølgelig et lite inngrep, det er ikke snakk om noen omskjæring eller fjerning av kroppsdeler (forhud) overhodet! Hvor mange slike operasjoner har du vært med på, om noen i det hele tatt? Jeg har vært med på mange, det er et lite inngrep, men jo de fjerner hud. Anonymkode: d70d8...438
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #9 Skrevet 8. september 2017 Enkelt å gjennomføre på et sykehus. Jeg klarer dogg ikke å slutte å tenke på all guffen som ligger nedi der..... Anonymkode: 8599c...149
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå