AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Jeg har null problemer med å drikke klokka tolv om morgenen og drikke meg igjennom dagen (ikke på jobb). Jeg drikker stort sett hver dag. Drikker rett og slett for å bli glad,da det er vanskelig å finne de store gledene i hverdagen. Drikker vel 6+ liter vin i uka. Det virker som at det har blitt en forferdelig uvane, men det er så lett. 3 glass og jeg er glad. Har merket at jeg begynner å tenke mer og mer på alkohol gjennom dagen, og avlyser avtaler fordi jeg heller vil bli full. Det er suget etter alkohol som får meg til å skrive dette innlegget. Er det noen som har innspill? Anonymkode: 77ccd...36d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Tror du vet svaret på dette selv. Du avlyser avtaler for å heller drikke deg full alene. Anonymkode: 09a58...d00 1
Nappetass1 Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 (endret) Det høres ikke som et sunt alkoholmønster akkurat. Kanskje du skal ta en tur til legen og fortelle om problemet ditt og få henvisning til psykolog? Egenmedisinering med alkohol gjør ikke depresjon lettere. Endret 7. september 2017 av Nappetass1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har null problemer med å drikke klokka tolv om morgenen og drikke meg igjennom dagen (ikke på jobb). Jeg drikker stort sett hver dag. Drikker rett og slett for å bli glad,da det er vanskelig å finne de store gledene i hverdagen. Drikker vel 6+ liter vin i uka. Det virker som at det har blitt en forferdelig uvane, men det er så lett. 3 glass og jeg er glad. Har merket at jeg begynner å tenke mer og mer på alkohol gjennom dagen, og avlyser avtaler fordi jeg heller vil bli full. Det er suget etter alkohol som får meg til å skrive dette innlegget. Er det noen som har innspill? Anonymkode: 77ccd...36d Du er ikke alene. Anonymkode: fd7f5...a69
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 Jobber du fulltid? Anonymkode: 09a58...d00
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 Jeg gjør det samme med godteri. Anonymkode: 30cc4...93d 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #8 Skrevet 7. september 2017 Dette hørtes problematisk ut (og dyrt). Første steget er å ta det opp med legen din. Du vet vel selv at du ikke kan holde på med dette lenge uten at det vil få alvorlige konsekvenser. Anonymkode: 36b20...93b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #9 Skrevet 7. september 2017 Det synes jeg du skal slutte med. Plutselig er du avhengig og klarer ikke slutte. Alkohol er virkelig skummelt. Anonymkode: 13bf3...eff
Ms. Steele Skrevet 7. september 2017 #10 Skrevet 7. september 2017 (endret) Dersom du drikker så store mengder nesten hver dag så står du i fare for å få et alkoholproblem. Du har allerede et overforbruk, men det vet du jo selv siden du skriver dette her. Endret 8. september 2017 av Ms. Steele
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #11 Skrevet 8. september 2017 Ts her, har bestemt meg for å ikke dra på polet i dag og heller gjøre det litt hyggelig hjemme. Spent på hvordan det går Anonymkode: 77ccd...36d 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #12 Skrevet 8. september 2017 TS, du står ikke i fare for å få et alkoholproblem, du HAR et alkoholproblem. Du er allerede avhengig, du kjenner et sug etter alkohol og du har et ekstremt usunt drikkemønster. Gå til legen I DAG og fortell om situasjonen, du trenger hjelp til å slutte. Det kan være farlig å skulle slutte så brått etter et langvarig overforbruk, og det kan hende du trenger helsehjelp (innleggelse) for å få hjelp med abstinensene. Flott at du er så motivert selv, men ikke gjør dette alene. Anonymkode: 20d20...bc6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå