AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Noen som har vært i disse storbyene: Beograd Bucuresti Sofia Skopje jeg har vært i de fleste hovedstedene i Europa men vil prøve noen litt mer uvanlige steder! Noen som kan dele noen erfaringer. Anonymkode: 877d6...683
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Beograd er en kjempekul by! Ellers vil jeg anbefale Sarajevo, hvis du ikke alt har vært der. Anonymkode: 8d068...f16
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Jeg har vært i Skopje. Var der alene, og dette var ca 10 år siden. Det å være alene la noen begrensninger på bevegelsesfriheten min - men mulig dette var mest i mitt hode. På kveldstid så jeg bare menn ute, og på dagtid var det litt flaut å sitte alene på kafé når alle mennene stirret på meg. men jeg fant sikkert ikke frem til den hippeste delen av byen... Husker jeg var i den "gamle" byen, der det var et stort marked med håndvevde tepper og lignende. En stor, fin gammel borg/ruin på toppen av en liten høyde var fin å rusle til. Det var et stort kjøpesenter der, mange unge folk hang litt rundt i det området. Jeg dro videre til Albania etterpå (Tirana), likte meg egentlig bedre der, sentrum var mye større. Anonymkode: 51e14...b1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå