Zoey Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Inspirert av en annen tråd... Synes folk hadde så mange morsomme forslag til svar, så jeg vil lese mer! 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 Da jeg ble tilbudt en Paracet under fødsel når jeg klagde på uutholdelig smerte? WTF!! Anonymkode: e60da...c5e 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da jeg ble tilbudt en Paracet under fødsel når jeg klagde på uutholdelig smerte? WTF!! Anonymkode: e60da...c5e Paracet kan manns. Det er Ibux man skal inngå. Anonymkode: 496ac...0cb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Paracet kan manns. Det er Ibux man skal inngå. Anonymkode: 496ac...0cb Poenget var vel at Paracet ikke fungerer på uutholdelige smerter. Anonymkode: 64361...22c 17
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 Noe dumt, noe morsomt - hva skjer når babyen fiser? - men hvor er puta og dyna da? (en femåring som ikke kjente spark og fikk beskjed om at den kanskje sov) - Har puppene dine vokst mye? (mannlig kollega) - Har du tenkt å føde vanlig? Tenk om du revner! (barnløs nabo) Anonymkode: bd3f2...a02
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 At jeg må kvitte meg med dyrene mine nå før jeg får barn. Dyr som kun krever en times stell per dag.. Anonymkode: 21da6...da4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 Alle mytene om å finne ut kjønnet. Og alle som faktisk tror på det, og bruker eksempler som bevis. "Det stemte for meg, ergo er det sant at å dingle gifteringen over navlen kan si hvilket kjønn man får". Anonymkode: fc3fa...e6e 1
skruf Skrevet 7. september 2017 #8 Skrevet 7. september 2017 Så liten mage du har, det er sikkert noe galt med babyen (med minstejenta, hun var en helt vanlig baby og er nå ei helt normal jente) Så stor mage du har, du får sikkert kjempebaby (med eldstejenta, hun var 3,2kg da hun ble født...)
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #9 Skrevet 7. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle mytene om å finne ut kjønnet. Og alle som faktisk tror på det, og bruker eksempler som bevis. "Det stemte for meg, ergo er det sant at å dingle gifteringen over navlen kan si hvilket kjønn man får". Anonymkode: fc3fa...e6e Haha her og. Sa liksom at jeg følte meg slik og sånn da fikk jeg "da får du nok gutt." Anonymkode: 21da6...da4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #10 Skrevet 7. september 2017 Det er overraskende mange gravide som tror at de ikke kan løfte mer enn 10-15 kg, og at de derfor ikke kan gå i butikken uten at mannen er med, for det kan være farlig for dem å bære bæreposene ut i bilen... Lurer på om de har lånt sine bestemødres svangerskapsbøker, og ikke oppdatert seg på nyere forskning i det hele tatt. Anonymkode: fc3fa...e6e 4
hobbykokken Skrevet 7. september 2017 #11 Skrevet 7. september 2017 "Du burde ikke vite kjønnet eller finne navn, da blir det ekstra fælt om ungen dør i fødsel" det hadde nok vært grusomt uansett.. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #12 Skrevet 7. september 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle mytene om å finne ut kjønnet. Og alle som faktisk tror på det, og bruker eksempler som bevis. "Det stemte for meg, ergo er det sant at å dingle gifteringen over navlen kan si hvilket kjønn man får". Anonymkode: fc3fa...e6e Synes slikt er mer koslig jeg enn dumt. Tar det ikke så seriøst så det blir mer for moro skyld Anonymkode: bdcdf...958
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #13 Skrevet 7. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Paracet kan manns. Det er Ibux man skal inngå. Anonymkode: 496ac...0cb Var ikke det som var poenget. Poenget er at det er utrolig irriterende å bli tilbudt Paracet når man har dritvondt, blir som å bli tilbudt en doc-halslinse liksom, hjelper ikke en dritt!!! Anonymkode: e60da...c5e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #14 Skrevet 7. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes slikt er mer koslig jeg enn dumt. Tar det ikke så seriøst så det blir mer for moro skyld Anonymkode: bdcdf...958 Joda, men jeg snakker om dem som faktisk tar det seriøst, og som tror at det at det stemte for dem/en de kjenner beviser myten. Som forsker er det direkte vondt å høre på sånt fjas... Litt som de som har en grandtante som røyket fra hun var 10 og likevel levde til hun var 90, så da er det bare tull at det er farlig å røyke... Anonymkode: fc3fa...e6e 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #15 Skrevet 7. september 2017 At det er så mye hysteri nå i dag når man er gravid, ikke kan man spise spekemat, ikke drikke ubegrensede mengder med kaffe osv. Det gikk jo bra før! Anonymkode: 74ae2...837 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #16 Skrevet 7. september 2017 Svigermor som tipset om lakserende midler for å sette i gang fødselen. Det funket nemlig på henne. Anonymkode: f1a31...050
caskerette Skrevet 7. september 2017 #17 Skrevet 7. september 2017 Er du HELT avholds, eller tar du et glass vin sånn innimellom? 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #18 Skrevet 7. september 2017 Svigermor som forøvrig ikke har ammet noen av barna sine mente det var veldig viktig å herde brystvortene med en hard hårbørste gjennom hele graviditeten. Eldre genrasjoner som himmler med øynene når en takker nei til vin og champagne som gravid. Å forteller hvor mye de drakk og at det gikk helt fint det. Folk som ikke kan forstå at du ikke synes det er forferdelig å gå gravid, som hele tiden sier bare vent du! Du kommer til å bli så lei, få så vondt, bli så dårlig.... Vel har gått gjennom svangerskap før å det gikk helt fint.. Jojo men nummer 2/3 er verre bare vent å se du. Anonymkode: e60da...c5e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #19 Skrevet 7. september 2017 Begynte å krangle med svigerfar, han insisterte på at jeg måtte kunne feire graviditeten med alkohol, det hadde jo gått bra i alle år.... Takket pent nei, og han fortsatte å mase. Hadde lyst til å kline han rett ned. Anonymkode: 9b8da...74b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #20 Skrevet 7. september 2017 Alle de hysteriske levereglene som enkelte kvinner forkynner. Ikke drikk kaffe feks. Anonymkode: bc775...5ee 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå