Gå til innhold

Hvilken grupper identifiserer du deg mest med?

Hvilken gruppe identifiserer du deg mest med?  

16 stemmer

1. 1. Hvilken gruppe identifiserer du deg mest med?

• Menneskeligheten
      5
    • Nasjonal gruppe, eks vestlige land eller øst asiatiske land
      0
    • Nasjon, eks. Norge.
      8
    • Kjønn
      2
    • Religion
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken gruppe identifiserer du deg mest med? Menneskeligheten, nasjonal gruppe, nasjon, kjønn eller religion. 

Hva er konsekvensen av din gruppetilhørighet? Øker den din suksess?

Anonymkode: 2b74f...a6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nasjon og kvinne. Usikker på i hvilken rekkefølge. Ja den øker min suksess, ifølge statistikken, og enkeltes meninger, er jeg en rik skolevinner med alt for mye rettigheter.

Anonymkode: 99f95...399

Skrevet

Ingen, har aldri hatt noe behov for tilhørighet til mennesker eller grupperinger. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nasjon og kvinne. Usikker på i hvilken rekkefølge. Ja den øker min suksess, ifølge statistikken, og enkeltes meninger, er jeg en rik skolevinner med alt for mye rettigheter.

En nasjon er avhengig av begge kjønn. Om du skulle valgt, ville du økt suksessen til nasjonen eller kvinnene i nasjonen? Om det da er et valg mellom de to.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En nasjon er avhengig av begge kjønn. Om du skulle valgt, ville du økt suksessen til nasjonen eller kvinnene i nasjonen? Om det da er et valg mellom de to.

Nasjonen, selvfølgelig.

Jeg er fullstendig klar over at vi trenger begge kjønn og jeg syns "likestillingen" har gått alt for langt på enkelte områder. Gått litt over til mannsdiskriminering og samfunnet produserer tapere, dessverre.

Skrevet

Menneskeligheten. Jeg er glad i Norge og setter pris på landet mitt, men jo mer jeg reiser og treffer andre mennesker, jo mer forstår jeg at vi ikke er så forskjellige.

Skrevet
Akkurat nå, -Willow skrev:

Menneskeligheten. Jeg er glad i Norge og setter pris på landet mitt, men jo mer jeg reiser og treffer andre mennesker, jo mer forstår jeg at vi ikke er så forskjellige.

Hva tror du er konsekvensen for deg og dine at du bryr deg om alle, mens andre ikke bryr seg om deg.

• Liker 1
Skrevet

Identifiserer meg vel først og fremst som en nordmann, deretter kristen,deretter en del av menneskeheten, deretter kvinne

Anonymkode: 65940...e74

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva tror du er konsekvensen for deg og dine at du bryr deg om alle, mens andre ikke bryr seg om deg.

Tror du virkelig at ingen bryr seg om deg om du bryr deg om dem? Kanskje du skulle hatt deg noen uker på jobb i helsevesenet og innsett at folk bryr seg om deg så lenge du bryr deg om deg. Folk bryr seg faktisk utrolig masse så lenge du bryr deg om dem, selv om de ikke har noen plikt på noen måte til å bry seg om deg. Du skulle fått oppleve litt nestekjærlighet, for du later til å være en person som trenger kjærlighet. 

Anonymkode: 65940...e74

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes mange gode folk som bryr seg og er medmenneskelige. 

Skrevet
1 time siden, -Willow skrev:

Det finnes mange gode folk som bryr seg og er medmenneskelige. 

Jeg tenker på i gruppesammenheng. Jeg har ikke observert at noen andre i verden, enn her i vesten, bryr seg om menneskeligheten. Kanskje utenom i øst-asia. Resten bryr seg om seg selv og kun sine egne. Bare se på de som kommer hit. Deres gruppe er fremdeles utelukkende sin tidligere nasjon eller stamme. 

Skrevet

Alternativ livsstil 

Men først og fremst er jeg meg☺. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...