Gå til innhold

Kate&Leopold


Loppefrø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Den er jo veldig Meg Ryan-aktig da, hun er søt og han er søt og weeeee :)

Koselig film, og faktisk litt kuul slutt. Se den, er ganske søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lang og daffete søndag i joggedrakten her hjemme, er jeg absolutt klar for en Meg Ryan- aktig film. :ler:

*benker seg foran TV, forhåpentligvis uten sjokolade*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er ganske bra jeg. Søt, romantisk og morsom.

Har benket meg opp med joggedressen på foran tv'n nå :kul: og venter bare på at det skal begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes den var litt søt underveis. Men: synes slutten var skikkelig teit. Kan liksom ikke forestille meg at hun skulle leve lykkelig på 1800-tallet selv om hun var stormforelsket. Mye som ikke hang på greip der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett han før, såg berre starten i går. Synst det er ein heilt OK romantisk komedie - verken meir eller mindre. Men ganske merkeleg - og synst eigentleg slutten er litt... plump? Veit ikkje. Er i grunnen ikkje så glad i sånne 'Hollywood endings' - men slik skal det vere i denne type filmar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er egentlig ikke noe for Meg Ryan filmer, men ble sittende å se på Kate&Leopold søndag kveld. Og jeg må si at jeg ble positivt overrasket. Den var ikke så verst, faktisk morsom også av og til. Så jeg likte faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate&Leopold er søndagsfilmen på TV2 i kveld' date=' noen som har sett den og kan fortelle meg om den er bra?[/quote']

Søt film. men nå er det mandag så da vet du vel det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...