Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kate&Leopold er søndagsfilmen på TV2 i kveld, noen som har sett den og kan fortelle meg om den er bra?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Den er jo veldig Meg Ryan-aktig da, hun er søt og han er søt og weeeee :)

Koselig film, og faktisk litt kuul slutt. Se den, er ganske søt!

Skrevet

Etter en lang og daffete søndag i joggedrakten her hjemme, er jeg absolutt klar for en Meg Ryan- aktig film. :ler:

*benker seg foran TV, forhåpentligvis uten sjokolade*

Skrevet

Synes den er ganske bra jeg. Søt, romantisk og morsom.

Har benket meg opp med joggedressen på foran tv'n nå :kul: og venter bare på at det skal begynne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes den var litt søt underveis. Men: synes slutten var skikkelig teit. Kan liksom ikke forestille meg at hun skulle leve lykkelig på 1800-tallet selv om hun var stormforelsket. Mye som ikke hang på greip der.

Skrevet

Har sett han før, såg berre starten i går. Synst det er ein heilt OK romantisk komedie - verken meir eller mindre. Men ganske merkeleg - og synst eigentleg slutten er litt... plump? Veit ikkje. Er i grunnen ikkje så glad i sånne 'Hollywood endings' - men slik skal det vere i denne type filmar?

Skrevet

Jeg er egentlig ikke noe for Meg Ryan filmer, men ble sittende å se på Kate&Leopold søndag kveld. Og jeg må si at jeg ble positivt overrasket. Den var ikke så verst, faktisk morsom også av og til. Så jeg likte faktisk!

Skrevet
Kate&Leopold er søndagsfilmen på TV2 i kveld' date=' noen som har sett den og kan fortelle meg om den er bra?[/quote']

Søt film. men nå er det mandag så da vet du vel det :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...