Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #21 Skrevet 2. juni 2010 Jeg tror faktisk tittelen miljøterapeut er beskyttet også, så man kan ikke kalle seg det uten at man er høgskoleutdannet. Man MÅ altså ha en bachelorgrad. Man trenger ikke å drive med terapi selv om man er miljøterapeut.. Miljøterapeut: Høgskoleutdanning (vernepleier, sykepleier, sosionom, barnevernspedagog, ergoterapeut osv. Det går også an å ha en mer generell bachelor i f.eks. velferdsfag.) Miljøarbeider: Videregående skole/fagbrev (helsefagarbeider, barne - og ungdomsarbeider osv.) Miljøassistent: Ufaglært Det betyr ikke at en ufaglært ikke kan gå i en stilling som miljøarbeider, for dette er dessverre ikke en beskyttet tittel.
Kisse Skrevet 16. februar 2011 #22 Skrevet 16. februar 2011 Er det mulig å jobbe som miljøarbeider/miljøterapeut/assistent innenfor psykiatrien dersom man studerer psykologi? Jeg er på 2. året nå. Noen som har tips til hvordan finne relevante jobber? :-)
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #23 Skrevet 8. januar 2019 På 16.2.2011 den 23.31, Kisse skrev: Er det mulig å jobbe som miljøarbeider/miljøterapeut/assistent innenfor psykiatrien dersom man studerer psykologi? Jeg er på 2. året nå. Noen som har tips til hvordan finne relevante jobber? 🙂 Ja, det fulgt mulig det. Anonymkode: f0894...32d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå