Gå til innhold

Når noen sier:

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Too bad ;) 

Anonymkode: 56221...aa3

Kanskje du kan si alder (eller noe annet)?

hi

Anonymkode: dc0db...2c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror flere befinner seg i samme situasjon her inne, det er hvert fall mitt inntrykk. Risikoen for at du er "situasjon min" er veldig minimal, men på nåværende tidspunkt har jeg slutta å bli sjokkert over wow-hendelser siden det har vært så mange merkelige hendelser. Litt som at neste erfaring blir at en snegle på bakken begynner å snakke til meg..

Spesielt siden jeg sitter i lignende situasjon så burde jeg være i stand til å komme med noe rådmessig, men det er vanskelig å si noe annet enn "ta deg sammen/du blir lurt/snillisme/bare tull". Men i bunn og grunn må man enten ta det opp med vedkommende det gjelder og komme frem til noe eller fortsette nåværende løp. Hvor vil du være om 1 mnd?

Vet for øvrig hvor vanskelig det er altså. No judging here....:sno:

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror flere befinner seg i samme situasjon her inne, det er hvert fall mitt inntrykk. Risikoen for at du er "situasjon min" er veldig minimal, men på nåværende tidspunkt har jeg slutta å bli sjokkert over wow-hendelser siden det har vært så mange merkelige hendelser. Litt som at neste erfaring blir at en snegle på bakken begynner å snakke til meg..

Spesielt siden jeg sitter i lignende situasjon så burde jeg være i stand til å komme med noe rådmessig, men det er vanskelig å si noe annet enn "ta deg sammen/du blir lurt/snillisme/bare tull". Men i bunn og grunn må man enten ta det opp med vedkommende det gjelder og komme frem til noe eller fortsette nåværende løp. Hvor vil du være om 1 mnd?

Vet for øvrig hvor vanskelig det er altså. No judging here....:sno:

Ut fra det du skriver kan jeg med en gang avkrefte at jeg er "din situasjon"😊

Jeg har gitt opp, om en mnd håper jeg personen ikke har så stor plass i hjernen min og muligheten for andre kandidater kan dukke opp. ( drømmer)

Hi

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gitt opp, om en mnd håper jeg personen ikke har så stor plass i hjernen min og muligheten for andre kandidater kan dukke opp. ( drømmer)

Da er det ikke min situasjon, helt sikkert.... :fnise:

Gjest Un nouveau départ
Skrevet

TS; Ord betyr ikke en dritt, handling gjør, så glem disse ordene først som sist.

Gjest Un nouveau départ
Skrevet

Glemme personen du TS, det er ikke verdt å håpe på noe som ikke er ment.

Skrevet

Ja.

Hvor ble det av lysbryteren? 

Anonymkode: 08eff...2fd

Skrevet

Bilderesultat for its dark gif

Anonymkode: 6cb3f...56c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...