Gå til innhold

Når noen sier:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i deg.

Du har gjort meg til en bedre person.

Jeg savner deg.

Du er den personen jeg har best sex med.

Ingenting vil bli bedre uten deg i livet mitt. 

Alt dette blir sagt i samtidig som forholdet brytes, hvorfor gjør personen det da slutt? Jeg skjønner det ikke💔

Anonymkode: dc0db...2c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan være glad i noen, ha blitt til en bedre person pga noen, savne noen, og ha hatt den beste sexen  med noen, men likevel føle/vite at man ikke kan være sammen lenger. Det kan være mange grunner til at det blir sånn.

• Liker 2
Skrevet

Det kan være at man vil være "snill" når man gjør det slutt, og pøser på med positive utsagn fordi man tror det blir lettere for den andre da.

Anonymkode: 81cd5...1ba

• Liker 2
Skrevet

Fordi personen vil være singel mest sannsynlig. Du er en bra person, men personen vil ikke ha et kjærlighetsforhold. Vi er mange som ikke ønsker det.

Trasig er det jo selvsagt.

Anonymkode: bcc30...e04

• Liker 1
Skrevet

En litt trist sannhet kan være at selv om den ene har gjort den andre til en bedre person(fasade og muligens verdimessig) så kan det bety at den andre har blitt krenket en del følelsesmessig og det er grunnen til at den har innsett sine feil og forandret seg. 

Så personen kan være takknemlig for det men kanskje også innse at den ikke greier å leve med en som hele tiden vil forandre en. Det er veldig slitsomt å leve under vil jeg tro. 

Anonymkode: cbc2a...911

Skrevet

Men, ingenting i livet mitt blir bedre av at du ikke er der? 

Denne personen sier det ikke for å være snill, har heller ikke måtte forandre seg utover det personen selv har ønsket / følt behov for. For meg er personen perfekt som den er. 

Det er vondt når jeg må holde avstanden fordi den andre ikke gjør det, når bruddet ikke er mitt valg💔

Hi

Skrevet

De tingene holder jo ikke for å få et forhold til å fungere. Et forhold handler ikke kun om sex og å være glad i hverandre.

Man kan fint savne noen uten å ønske å ha de tilbake i livet sitt og være forpliktet til de.

Anonymkode: 317a6...540

• Liker 2
Skrevet

En person som faktisk elsker et annet menneske hadde selvsagt ikke dumpet en person om han faktisk mente det han sa. Det er bare manipulasjon for å lette sin egen samvittighet som er utrolig stygt og tankeløst gjort fordi det gjør det veldig vanskelig for deg å gå videre. Gå verbalt i han hvis du har ork til det og be han stappe de tomme ordene sine opp ditt sola aldri skinner og ønsk han alt vondt videre i livet. 

Anonymkode: f6e61...a7e

• Liker 2
Skrevet

Kanskje hun/han har en hjertefeil?

Anonymkode: 08eff...2fd

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne personen sier det ikke for å være snill, har heller ikke måtte forandre seg utover det personen selv har ønsket / følt behov for. For meg er personen perfekt som den er. 

Det er vondt når jeg må holde avstanden fordi den andre ikke gjør det, når bruddet ikke er mitt valg💔

Hi

Kjenner du personen godt nok til å forstå dens indre konflikter? Kan det ligge noe der? 

Kan hende resten har rett her. Men mitt syn er formet av personlig erfaring med relasjonsfrykt og derfor lurer jeg på om det kan være grunn?

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig glad i deg.

Du har gjort meg til en bedre person.

Jeg savner deg.

Du er den personen jeg har best sex med.

Ingenting vil bli bedre uten deg i livet mitt. 

Alt dette blir sagt i samtidig som forholdet brytes, hvorfor gjør personen det da slutt? Jeg skjønner det ikke💔

Hi

Jeg hadde spurt personen, direkte, om dette. 

Anonymkode: f2422...56a

Gjest Toi et moi
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også :) 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du personen godt nok til å forstå dens indre konflikter? Kan det ligge noe der? 

Kan hende resten har rett her. Men mitt syn er formet av personlig erfaring med relasjonsfrykt og derfor lurer jeg på om det kan være grunn?

Ja, det vil jeg si jeg gjør. I denne personen er det mange indre konflikter og vi har prøvd å sortere de sammen. Denne konflikten får vi ikke helt tak i noen av oss, det er der det stopper. 

Relasjon til andre mennesker er virkelig tema her, uten at vi kommer videre på akkurat denne hindringen vi ikke får tak i.

Hi

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt direkte, men ingen av oss kan sette fingeren på hvor det stopper, så blir det vanskelig å gi et svar også.

Hi

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt direkte, men ingen av oss kan sette fingeren på hvor det stopper, så blir det vanskelig å gi et svar også.

Hi

Så du vet ikke hvorfor det er slutt? :klo:

Anonymkode: e6fe5...afd

Skrevet

Står i en lignende situasjon. Kan du si alder (eller noe annet)?

Anonymkode: 56221...aa3

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du vet ikke hvorfor det er slutt? :klo:

Anonymkode: e6fe5...afd

Ikke egentlig, det er en indre følelse som stritter imot å gå videre, selv når alt føles topp ellers. Vanskelig å forklare når jeg ikke forstår selv.

Hi

Skrevet

Damage control.

Anonymkode: b5574...681

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står i en lignende situasjon. Kan du si alder (eller noe annet)?

Jeg vil jo ikke at "du" skal vite at jeg skriver her da😆

Du ville uansett ikke vært i tvil, hvis det var deg dette var rettet mot.

Hi

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil jo ikke at "du" skal vite at jeg skriver her da😆

Du ville uansett ikke vært i tvil, hvis det var deg dette var rettet mot.

Hi

Too bad ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...