AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Vi har en stellebag som er forholdsvis stor, men jeg ønsker en større.. Gjerne en veske, og den trenger ikke være beregnet til stelleveske, men bør kunne lukkes og ha flere rom innvendig. Det er snakk om de gangene vi skal på litt lengre utflukter, og må ha med litt ekstra tøy, matpakke osv, så den må være stor. Aller helst svart. Er det noen som har tips? Hvordan får man evt festet en vanlig veske til vognen? Går det an, eller må man bære legge den under? Anonymkode: 33613...e2c
Minlillelykke Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har en stellebag som er forholdsvis stor, men jeg ønsker en større.. Gjerne en veske, og den trenger ikke være beregnet til stelleveske, men bør kunne lukkes og ha flere rom innvendig. Det er snakk om de gangene vi skal på litt lengre utflukter, og må ha med litt ekstra tøy, matpakke osv, så den må være stor. Aller helst svart. Er det noen som har tips? Hvordan får man evt festet en vanlig veske til vognen? Går det an, eller må man bære legge den under? Anonymkode: 33613...e2c Ikke noe råd om selve vesken men kroker på håndtaket kan vesken henges i. Du får kjøpt de på divere barnebutikker
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 Jeg har vognkroker fra Tinkafu som jeg har festet på håndtaket og fester en vanlig veske. Men det må være en veske som har skulderrem slik at den har ringer å feste med. Anonymkode: 396fd...515
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 Takk for tips om kroker Anonymkode: 33613...e2c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 Jeg kjøpte en stelleveske på jollyroom. Den er kjempestor og svart. Kan brukes til vanlig veske seinere. Merket heter kidzroom. Anonymkode: 31c8e...2dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå