Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en stellebag som er forholdsvis stor, men jeg ønsker en større.. Gjerne en veske, og den trenger ikke være beregnet til stelleveske, men bør kunne lukkes og ha flere rom innvendig.

Det er snakk om de gangene vi skal på litt lengre utflukter, og må ha med litt ekstra tøy, matpakke osv, så den må være stor.

Aller helst svart. 

Er det noen som har tips? Hvordan får man evt festet en vanlig veske til vognen? Går det an, eller må man bære legge den under?

Anonymkode: 33613...e2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en stellebag som er forholdsvis stor, men jeg ønsker en større.. Gjerne en veske, og den trenger ikke være beregnet til stelleveske, men bør kunne lukkes og ha flere rom innvendig.

Det er snakk om de gangene vi skal på litt lengre utflukter, og må ha med litt ekstra tøy, matpakke osv, så den må være stor.

Aller helst svart. 

Er det noen som har tips? Hvordan får man evt festet en vanlig veske til vognen? Går det an, eller må man bære legge den under?

Ikke noe råd om selve vesken men kroker på håndtaket kan vesken henges i. Du får kjøpt de på divere barnebutikker

Skrevet

Jeg har vognkroker fra Tinkafu som jeg har festet på håndtaket og fester en vanlig veske. Men det må være en veske som har skulderrem slik at den har ringer å feste med.

Anonymkode: 396fd...515

Skrevet

Takk for tips om kroker :)

Skrevet

Jeg kjøpte en stelleveske på jollyroom.  Den er kjempestor og svart.  Kan brukes til vanlig veske seinere. Merket heter kidzroom.

Anonymkode: 31c8e...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...