Gå til innhold

Operativ hysteroskopi...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, 

Er det noen her som har gjennomført denne operasjonen for å minske blødninger ved mensen? 

Jeg fikk utført min på torsdag, alt gikk fint i følge kirurg. 

Men, det kjennes ut som vannet går hver gang jeg reiser meg, setter meg ned og egentlig sånn ca hver halvtime... Har vært i kontakt med sykehuset og de sier det er "normalt", og at de mengdene som jeg har  kommer av at det ble sprøytet mye væske inn i livmor og at vevet mitt bruker tid på å kvitte seg med dette. 

Så lurer egentlig på om noen har opplevd dette og kan berolige meg med at det vil gå over i løpet av noen dager til? Jeg begynner i ny jobb på fredag, og håper jo at jeg kan slippe å bruke bleier!! For nå er det sånn at nattbind holder ikke på det som kommer... Har litt vanskelig med å tro at dette er normalt.. Ja det står at utflod/blod kan forekomme i 4-6 uker etter operasjonen, men tviler på at det er meningen at det skal komme i slike mengder som det gjør nå.. Det er ikke urin, eller det lukter ikke som urin da... Og det er lite blødning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært borti dette?🙄 Det har forøvrig ikke blitt noe bedre, så skal ringe tilbake igjen i morgen... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...