SlemUlv Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Hvilke løgner har du hørt om sex i dag? La meg begynne: 1: kvinner liker ikke BDSM, de som sier de gjør, blir tvunget av sine partnere. 2: De aller fleste kvinner kommer vaginalt, om penisen bare er stor nok. Selv om de har vagina som revner ved sex ved større en gjennomsnittlig penis. 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 3: Alle som liker BDSM er fucka fra barndommen 4: Menn vil ha mer sex enn kvinner Anonymkode: ec26a...d53 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 40 minutes ago, kattepusen said: 2: De aller fleste kvinner kommer vaginalt, om penisen bare er stor nok. Selv om de har vagina som revner ved sex ved større en gjennomsnittlig penis. Det er jo løgn. Ingen normale kvinner uten underlivssykdommer som vaginisme har sjans på å revne av å bli penetrert av en 16 centimeter penis, som er litt størret enn en gjennomsnittlig penis. Heller ikke en 20 centimeter penis. Lykke til med å få barn da, revner vel helt fra fitta og opp til navlen du da etter den teorien der Og jo, anatomi beviser at alle kvinner kan komme vaginalt om alle nervene og punktene i vagina blir stimulert. Men det trenger man jo ikke en penis til, går fint med dildo også. Anonymkode: 498d3...ea8 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo løgn. Ingen normale kvinner uten underlivssykdommer som vaginisme har sjans på å revne av å bli penetrert av en 16 centimeter penis, som er litt størret enn en gjennomsnittlig penis. Heller ikke en 20 centimeter penis. Lykke til med å få barn da, revner vel helt fra fitta og opp til navlen du da etter den teorien der Og jo, anatomi beviser at alle kvinner kan komme vaginalt om alle nervene og punktene i vagina blir stimulert. Men det trenger man jo ikke en penis til, går fint med dildo også. Anonymkode: 498d3...ea8 At man er formet til å ha potensiale for vaginalorgasme, betyr ikke at de fleste kvinner får vaginalorgasme. Anonymkode: ec26a...d53 12
Perle Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 (endret) At man må være slapp og vid som ei låvedør dersom man liker veldig store peniser. Endret 6. september 2017 av Perle Skriveleif 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #6 Skrevet 6. september 2017 10 minutter siden, Perle skrev: At man må være vid og slapp som ei låvedør dersom man liker veldig store peniser. Eller: Alle kvinner er like i underlivet, de har bare ulike preferanser Anonymkode: 6b42d...39b 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #7 Skrevet 6. september 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller: Alle kvinner er like i underlivet, de har bare ulike preferanser Anonymkode: 6b42d...39b Det har vel ikke stått noe sted i dag. Men jeg husker det var en dårlig debattant som ikke klarte å lese ordenltig... Hun mente at kvinner nok ble mer opptatt av penisstørrelse med årene. Anonymkode: 4e5ab...193 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #8 Skrevet 6. september 2017 44 minutes ago, AnonymBruker said: At man er formet til å ha potensiale for vaginalorgasme, betyr ikke at de fleste kvinner får vaginalorgasme. Anonymkode: ec26a...d53 Det er jo fordi de fleste kvinner desverre ikke har sex med store peniser, siden de store penisene er i mindretall. Anonymkode: 498d3...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #9 Skrevet 6. september 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jo, anatomi beviser at alle kvinner kan komme vaginalt om alle nervene og punktene i vagina blir stimulert. Men det trenger man jo ikke en penis til, går fint med dildo også. Anonymkode: 498d3...ea8 Handler vel ikke om hvor stor penisen er men heller formen på den når det kommer til vaginale orgasmer. Anonymkode: b725d...f7a 4
Kenneth39 Skrevet 6. september 2017 #10 Skrevet 6. september 2017 2 timer siden, kattepusen skrev: Hvilke løgner har du hørt om sex i dag? La meg begynne: 1: kvinner liker ikke BDSM, de som sier de gjør, blir tvunget av sine partnere. 2: De aller fleste kvinner kommer vaginalt, om penisen bare er stor nok. Selv om de har vagina som revner ved sex ved større en gjennomsnittlig penis.
Sphere Skrevet 6. september 2017 #11 Skrevet 6. september 2017 At man bare kan se bort i fra seriøs forskning dersom man har sine egne konspirasjonsteorier. 13
SlemUlv Skrevet 6. september 2017 Forfatter #12 Skrevet 6. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo løgn. Ingen normale kvinner uten underlivssykdommer som vaginisme har sjans på å revne av å bli penetrert av en 16 centimeter penis, som er litt størret enn en gjennomsnittlig penis. Heller ikke en 20 centimeter penis. Lykke til med å få barn da, revner vel helt fra fitta og opp til navlen du da etter den teorien der Og jo, anatomi beviser at alle kvinner kan komme vaginalt om alle nervene og punktene i vagina blir stimulert. Men det trenger man jo ikke en penis til, går fint med dildo også. Anonymkode: 498d3...ea8 Hmm.. så jeg lyver nå om egne erfaringer? Så bra å vite. Det å få barn kan IKKE sammenlignes med å ha sex, da kroppen FORBEREDER seg i flere måneder før man føder. 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #13 Skrevet 6. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Lykke til med å få barn da, revner vel helt fra fitta og opp til navlen du da etter den teorien der Jeg vet ikke hvor mye du vet om fødsler, men nå er det jo faktisk en grunn til at fødselsskader medfører at millioner av kvinner i verden med dårlige helsetilbud får inkontinens for både urin og avføring. Og at de fleste kvinner som føder i land med gode helsetilbud faktisk blir både klippet før fødsel og sydd etter fødsel, nettopp for å unngå ukontrollert revning som gir store, varige fødelsskader. Anonymkode: 21e11...9ed 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #14 Skrevet 6. september 2017 Løgn: At menn er kåtere enn kvinner. Riktignok tror jeg menn tenner raskere, men har opplevd at kvinner vil ha mer og lengre sex enn meg. Jeg synes det er ok med en kjappis, men setter vi først i gang får kona aldri nok. Virker som mange kvinner kan ha sex i et døgn i strekk, man har aldri orket så lenge at jeg vet.. (selvfølgelig store individuelle forskjeller, men tror dette er vanligere enn mange tror, har i hvertfall opplevd dette flere ganger, enda jeg føler jeg er over snittet interessert i sex) Anonymkode: 09a2a...2df 5
pinar Skrevet 6. september 2017 #15 Skrevet 6. september 2017 Ryddet for brukerdebatt og personangrep. pinar, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #16 Skrevet 6. september 2017 15 hours ago, AnonymBruker said: 3: Alle som liker BDSM er fucka fra barndommen Anonymkode: ec26a...d53 Det er sant, da. Anonymkode: 442af...ea8 3
SlemUlv Skrevet 6. september 2017 Forfatter #17 Skrevet 6. september 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant, da. Anonymkode: 442af...ea8 Nei det er det ikke.
Capricae Skrevet 6. september 2017 #18 Skrevet 6. september 2017 Kvinners orgasme er kun klitoral. Vaginal orgasme er like virkelig som urinal eller bryst-orgasme
SlemUlv Skrevet 6. september 2017 Forfatter #19 Skrevet 6. september 2017 Kvinner kan ikke være Dominante..
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #20 Skrevet 6. september 2017 Løgn: Alle kvinner kan oppnå klitoral orgasme Anonymkode: 9d0de...9f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå