Gå til innhold

En fungerende penisforstørring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hadde jeg aldri gjort. Det er fremdeles en risiko ved et slikt inngrep. Og det utsetter jeg ikke mini for.

I tillegg, hvem vil gå igjennom noe slik for å få en større slappis? Her er hva akademiklinikken selv sier:

Penisforstørrelse er kanskje det mest omtalte inngrepet innen mannlig intimkirurgi. Lengden på penis kan variere fra et par centimeter til opptil 15 centimeter i hviletilstand. En årsak til å gjøre en penisforstørrelse kan være  at man opplever sin penis for kort og inndratt når den er slapp, ikke at den er for liten ved ereksjon.

Man kan forlenge penis vanligvis med et par cm eller ca. 25-30 % av lengden ved hvile. I enkelte tilfeller kan man oppnå en forlengelse på 4-6 cm.
Den eksakte endelige lengden på forlengelsen kan man oftest ikke se helt sikkert før etter at pasienten har blitt operert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Sphere skrev:

Det hadde jeg aldri gjort. Det er fremdeles en risiko ved et slikt inngrep. Og det utsetter jeg ikke mini for.

I tillegg, hvem vil gå igjennom noe slik for å få en større slappis? Her er hva akademiklinikken selv sier:

Penisforstørrelse er kanskje det mest omtalte inngrepet innen mannlig intimkirurgi. Lengden på penis kan variere fra et par centimeter til opptil 15 centimeter i hviletilstand. En årsak til å gjøre en penisforstørrelse kan være  at man opplever sin penis for kort og inndratt når den er slapp, ikke at den er for liten ved ereksjon.

Man kan forlenge penis vanligvis med et par cm eller ca. 25-30 % av lengden ved hvile. I enkelte tilfeller kan man oppnå en forlengelse på 4-6 cm.
Den eksakte endelige lengden på forlengelsen kan man oftest ikke se helt sikkert før etter at pasienten har blitt operert.

Det hadde tatt seg ut. Med 4-6 cm forlengelse i slapp hadde den vært 22-23 cm slapp. Heisann!

Anonymkode: 9f0dc...868

Skrevet

Hvem bryr seg så mye om lengden, bedre med en tykkere og litt kort.

Anonymkode: abb10...f19

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem bryr seg så mye om lengden, bedre med en tykkere og litt kort.

Anonymkode: abb10...f19

Kjipt. Hva skal vi gjøre med den lange og tjukke. Er vi ikke gode nok lenger?

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Balltrestørrelse er normalen for den som har det. De finnes.

Hadde en forstørret penis slik Akademiklinikken beskriver på sin hjemmeside hadde omkretsen blitt ca 22cm og lengden ca 28 cm. Ikke aktuelt/aktuelt? Eller hva mener dere kvinner? 

Penisforstørrelse gir ca 2-3 cm lengre penis , så en 12 cm pikk hadde aldri blitt 28 cm lang nei. Veldig aktuelt med en 15 cm pikk fremfor en 12 cm pikk! Lett! 

Anonymkode: 5560b...503

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Penisforstørrelse gir ca 2-3 cm lengre penis , så en 12 cm pikk hadde aldri blitt 28 cm lang nei. Veldig aktuelt med en 15 cm pikk fremfor en 12 cm pikk! Lett! 

Anonymkode: 5560b...503

Min er 23/18 så jo i følge deres annonser.

Skrevet
På 9.9.2017 den 11.54, AnonymBruker skrev:

Kjipt. Hva skal vi gjøre med den lange og tjukke. Er vi ikke gode nok lenger?

Selvskrytt er velskrytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...