Gå til innhold

Polen, Warszawa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal snart til Warszawa, og har noen spørsmål om restauranter, barer og shopping der. Har prøvet å google meg frem, men blir ikke så veldig mye klokere. Derfor så prøver jeg her i håp om at det er noen som evt har vært der før eller har litt peiling :-) 

• Hvor mye betaler man ca. dersom man spiser på en litt finere restaurant i Warszawa (kommer vel sikkert litt an på hva man skal ha osv. men tenker sånn generelt)?
  • Har de noen grense på hvor lenge de selger alkohol i butikkene, eller er det til de stenger selve butikken?
  • Hva er ca. prisen for øl/vin i butikk og restaurant?
  • Er det billigere å kjøpe Nike, Reebok osv. der?
  • Tips til koselige eller kjekke barer?
  • Hvor mye ca. koster det med taxi/tog fra flyplassen til sentrum?

Tusen takk for svar på forhånd :-)

Anonymkode: 91782...c06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Det kommer an på, alt fra 90-200 kr for fint måltid. Pass på turistfellene midt i sentrum, mange prøver seg på tilnærma norske priser. 

2. Alkoholutsalg til butikken selger. MEGET billig alkohol.

3. Øl og vin i butikk: 4-7 kr halvliteren. Flaske Vin: 30 kr og oppover ca. I resturant er det ofte et par ganger dyrere. 

4. Ja merleklær er noe billigere.

5. Vet ikke helt, beklager.

6. Taxi fra flyplassen til sentrum koster 40 złoty, ikke ta.drosja om de ber om mer. Det er ca 90 og noe kroner. 

God tur, spør om du lurer på mer. 

Anonymkode: cacac...022

Skrevet

Til Butikken stenger, ikke selger :)

Anonymkode: cacac...022

Skrevet

Sånn ca. 6 år siden jeg var der så husker ikke prisene og de kan jo ha forandret seg. Men husker at det gikk en buss fra flyplassen til busstasjonen i sentrum hvis du vil spare på drosje :Popplevde at folk var veldig vennlige og hjelpsomme der, så du kan spørre noen lokale og om tips til barer og sånt så hjelper deg sikkert :) det er noen 24/7 alkohol butikker hvis du er so inclined, som man kan gå innom på vei til nach :nigo: 

Anonymkode: 32be1...14e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...