Gå til innhold

Hvordan dater man norske jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt om meg, jeg har studert i England de 3 siste årene og i dette tidsrommet har jeg hatt flere partnere, både korte og langvarige forhold. Jeg er 22 år gammel, gjennomsnittlig kropp og et bra utseende. Prøver ikke å virke fæl men her i Norge så blir jeg ignorert av jenter som langt ifra ser like bra ut som de jeg var med utenlands. Så jeg må jo bare spørre; hva skal jeg gjøre? Eventuelt er det noen som har råd til hvordan man finner utenlandske kvinner i Norge?

Anonymkode: 9e0be...f53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen svar, så tydeligvis så dater man ikke norske kvinner, forståelig!

Skrevet

Kan fortelle hvordan min nåværende kjæreste datet meg, en norsk kvinne :P 

Vi matchet på tinder, pratet frem og tilbake i en ukes tid, møttes for en kaffe, møttes senere for noen drinker, fortsatte å møtes for å bli kjent med hverandre, fant ut at vi likte hverandre, og ble kjærester :P 

Anonymkode: f7c00...f64

Skrevet
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Kan fortelle hvordan min nåværende kjæreste datet meg, en norsk kvinne :P 

Vi matchet på tinder, pratet frem og tilbake i en ukes tid, møttes for en kaffe, møttes senere for noen drinker, fortsatte å møtes for å bli kjent med hverandre, fant ut at vi likte hverandre, og ble kjærester :P 

Anonymkode: f7c00...f64

Samme her, bortsett fra at vi møttes på pub og utvekslet nummer

Anonymkode: 269a3...97b

Skrevet

Vanskelig å si for nordmenn har egentlig ikke en "datingkultur" slik de har på kontinentet. Da jeg var på din alder var jeg møkklei av å bli jakta på av gutter som skulle ligge og overså glatt alle forsøk fra menn med mindre de var noe helt spesielt. De som jeg brukte tid på traff jeg på skolen eller universitetet og formet et vennskap med før det ble noe seksuelt/romantisk over forholdet. En annen skrev brev til meg og det tok jeg også seriøst, uten at jeg inngikk noe romantisk forhold med ham.

Hvordan tar du kontakt med jenter? Og er du veldig seksuell på et tidlig tidspunkt?

Anonymkode: 57559...d00

• Liker 5
Skrevet

Det er nok fordi du har en "bedre enn" holdning og utstråler at du selv syntes du ser så bra ut og at du mener du egentlig kan få bedre og at de er heldige for at du prøver deg på de siden de andre du har datet var finere. Norske kvinner liker ikke sånne selvgode menn som du fremstiller deg her.

Anonymkode: 8a40f...f84

• Liker 8
Skrevet

Skjenk dem med alkohol. Så spør du om deres nr og ber dem ut :P 

Anonymkode: e1543...ba3

Skrevet

Det er jo interessant dersom det er slik at de pene jentene i England gir bedre respons enn gjennomsnittlige jenter i Norge. Kanskje fordi det er flere kjekke gutter i Norge enn i England, så blir konkurransen hardere.

Anonymkode: 23154...e33

• Liker 1
Skrevet

hvordan har du rukket både lange og korte forhold på 3 år? :klo:

Anonymkode: 69ce6...e8c

• Liker 16
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok fordi du har en "bedre enn" holdning og utstråler at du selv syntes du ser så bra ut og at du mener du egentlig kan få bedre og at de er heldige for at du prøver deg på de siden de andre du har datet var finere. Norske kvinner liker ikke sånne selvgode menn som du fremstiller deg her.

Anonymkode: 8a40f...f84

Det er det dummeste jeg har lest, jeg poengterer bare at utseende ikke er årsak til at jeg ikke får kontakt. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det dummeste jeg har lest, jeg poengterer bare at utseende ikke er årsak til at jeg ikke får kontakt. 

Og får til svar at da er det sikkert noe med personligheten...

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan har du rukket både lange og korte forhold på 3 år? :klo:

Anonymkode: 69ce6...e8c

Han er ikke mer enn en guttevalp.. Syns sikkert at alt over 2 mnd er lenge :P

Anonymkode: ff807...dde

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Litt om meg, jeg har studert i England de 3 siste årene og i dette tidsrommet har jeg hatt flere partnere, både korte og langvarige forhold. Jeg er 22 år gammel, gjennomsnittlig kropp og et bra utseende. Prøver ikke å virke fæl men her i Norge så blir jeg ignorert av jenter som langt ifra ser like bra ut som de jeg var med utenlands. Så jeg må jo bare spørre; hva skal jeg gjøre? Eventuelt er det noen som har råd til hvordan man finner utenlandske kvinner i Norge?

Jenter i Norge blir ikke tiltrukket av "fotografisk" utseende alene. Norske menn ser generelt bra ut, er trente og har symetriske ansikter.

Hvorvidt du er attraktiv defineres av din utstråling, personlighet og væremåte. Det tar en norsk jente i snitt 5 min å skanne deg for disse egenskapene.

Utenlandske kvinner i Norge bruker å adoptere disse greiene rimelig kjapt også så her er det nokså likt, ja.

Så her må du se på hvordan du blir en reflektert moden mann, litt småmatcho, men samtidig ha høy respekt for kvinner.

Lykke til med det...

• Liker 2
Skrevet (endret)

At du hadde hellet med deg i England skyldes vel i hovedsak to ting; at du skilte deg ut ved å være utlending, og at engelskmenn ikke akkurat er kjent for å være de vakreste i verden. 

Du er ikke på langt nær så attraktiv som tror. Velkommen hjem! 

Endret av Perle
  • Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Perle skrev:

At du hadde hellet med deg i England skyldes vel i hovedsak to ting; at du skilte deg ut ved å være utlending, og at engelskmenn ikke akkurat er kjent for å være de vakreste i verden. 

Du er ikke på langt nær så attraktiv som tror. Velkommen hjem! 

sykeste jeg har lest på dette forumet, feite jenter i norge er mer overlegne enn deilige briter, sykt hva norges likestilling har gjort med kjønnsrollene

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sykeste jeg har lest på dette forumet, feite jenter i norge er mer overlegne enn deilige briter, sykt hva norges likestilling har gjort med kjønnsrollene

Så, så. :baby:

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Perle skrev:

Så, så. :baby:

tenkte meg det, stille i feminist-fjøset. *mic drop*

Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er markante kulturforskjeller mellom Norge og England.

Er du oppvokst i Norge, og dermed kjenner norsk kultur? Hvis ikke, kan det nok være lurt å sette seg litt inn i norske forhold. Å åpne døra for kvinner i Norge vil ikke nødvendigvis hjelpe deg mye. Mens det kan det i England.

Endret av T-Rex
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tenkte meg det, stille i feminist-fjøset. *mic drop*

Mente du drop mic?

Anonymkode: 96229...895

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det finnes ikke tykke, britiske kvinner? 

Anonymkode: 96fab...111

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...