Gå til innhold

Foreslå wetsex til date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder på å date ei som har ganske like preferanser innen sex. Dette går på dominanse og underkasting. Hvis jeg for eksempel tar skikkelig tak i håret hennes (bak i nakken) og holder i et fast grep kan hun fort glise og vil ha mer. Her har det stoppet opp for andre med beskjed om at det gjør vondt. Jeg er tilbøyelig til å foreslå wetsex med henne. Hvordan ville du reagert hvis en du datet forslo dette? 

Anonymkode: fbc99...569

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sagt nei, men det er jo fordi jeg ikke er helt der sexuelt. Jeg kan godt like å bli behandlet røft. Men jeg har mine grenser, wetsex er en av dem. Så du må jo egentlig bare spørre 

Anonymkode: d48e0...d81

Skrevet

Har bedre erfaring med at ting utover "det normale" blir nevnt som noe en tenner på i en samtale med andre ting en tenner på -  enn som et forslag der og da. Da kan en snakke mer om hva tenningen innebærer og fordøye det litt før en tar en avgjørelse.

Skrevet
19 minutter siden, Moonwalker skrev:

Har bedre erfaring med at ting utover "det normale" blir nevnt som noe en tenner på i en samtale med andre ting en tenner på -  enn som et forslag der og da. Da kan en snakke mer om hva tenningen innebærer og fordøye det litt før en tar en avgjørelse.

Dette 👍

Skrevet

Du vet jo ikke hvordan hun kommer til å reagere før du har spurt henne om det ;) Er ingen her som kan gi deg svaret på det. Kommer jo helt an på om hun liker det eller ikke/er villig til å prøve det. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder på å date ei som har ganske like preferanser innen sex. Dette går på dominanse og underkasting. Hvis jeg for eksempel tar skikkelig tak i håret hennes (bak i nakken) og holder i et fast grep kan hun fort glise og vil ha mer. Her har det stoppet opp for andre med beskjed om at det gjør vondt. Jeg er tilbøyelig til å foreslå wetsex med henne. Hvordan ville du reagert hvis en du datet forslo dette? 

Anonymkode: fbc99...569

Da hadde han blitt en eksdate fluksens!

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Arabella skrev:

Da hadde han blitt en eksdate fluksens!

Eksdate av å ha noe så ufarlig som en fantasi som ikke matcher din egen? Tolerant 👏

Skrevet

Nå er jeg ikke akkurat representativ den normale kvinne, som har vært i bdsm miljøet i 10 år. Men jeg hadde ikke reagert noe annet en å takke høflig nei, da det ikke er min kink i det hele tatt.. 
Men jeg hadde, om forholdet utviklet seg til noe mer en bare date, vært åpen for at han fikk utøve den kinken med andre, om han ville det. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aalo skrev:

Eksdate av å ha noe så ufarlig som en fantasi som ikke matcher din egen? Tolerant 👏

Ikke eksdate av fantasien, men om en eventuell virkeliggjørelse. Jeg hadde for noen år siden en meget ivrig "beiler" som maste i ett sett om at han ville jeg skulle sitte over ansiktet hans og la ham få drikke min "gylne nektar".

Skrevet

Sexvett eller wetsex, det er spørsmålet :)

Gjest Ingenting2
Skrevet
3 minutter siden, Arabella skrev:

Ikke eksdate av fantasien, men om en eventuell virkeliggjørelse. Jeg hadde for noen år siden en meget ivrig "beiler" som maste i ett sett om at han ville jeg skulle sitte over ansiktet hans og la ham få drikke min "gylne nektar".

Du har møtt noen raringer :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Du har møtt noen raringer :fnise:

Det kan du si, men jeg gjorde aldri det jeg fortalte om. :ler: Du har også sikkert noen erfaringer, tenker jeg.

Gjest Ingenting2
Skrevet
20 minutter siden, Arabella skrev:

Det kan du si, men jeg gjorde aldri det jeg fortalte om. :ler: Du har også sikkert noen erfaringer, tenker jeg.

Føler meg relativt kjedelig når jeg leser her inne, men har da et par ting med på CV :laugh:

Skrevet

Jeg spurte ff'en min rett ut, det gikk veldig bra:nori:

Anonymkode: e14bc...04c

Skrevet

Jeg liker å bli dratt i håret, men det betyr ikke at jeg er åpen for wetsex, analsex og andre fetisjismer. Neitakk! Det hadde vært skremmende dealbreaker for meg om en date hadde foreslått! Hadde vært mer godtatt og respektert om en langvarig kjæreste nevnte det i hint sakte men sikkert, og foreksempel sagt han elsket å ha sex i dusjen fordi han kunne kjenne det varme vannet renne over seg, og noen måneder senere spurt på tull mens vi dusjet sammen om jeg pleide å tisse i dusjen osv, men en date , nope!

Anonymkode: 78dbf...a27

Skrevet

Jeg liker også godt å bli dratt i håret og slått litt, men hadde dumpa en fyr som foreslo wetsex i datefasen. Det er IKKE min greie, og det er åpenbart ganske viktig for ham i og med at han nevner det så tidlig, og jeg tenker at det vil bli et savn for ham i et evt forhold. En sånn kilde til seksuell uenighet ville jeg sett på dom en varsellampe så tidlig, og droppa relasjonen.

Ikke fordi jeg ikke er et "tolerant" menneske, men jeg ønsker faktisk å nyte, ikke bare tolerere, sexen jeg har med en kjæreste. Og at han skal føle det samme. 

Anonymkode: d1759...bc0

• Liker 2
Gjest Noesånt
Skrevet

Ts, hvis du ikke har lyst til å spørre rett ut så finnes det nettsider (min fav er Mojo Upgrade) hvor du og partneren din rangere diverse kinker og fantasier, og så tar siden å sammeligner besvarelsene deres. Det vanligste er at man kun får en besvarelse hvor man ser hva begge parter har vist interesse for. Alt som kun en av dere (eller ingen) har vist interesse for vil ikke komme opp i resultatene.

Veldig fint verktøy for å finne ut hva partneren liker, samtidig som at man ikke må avsløre fantasier hvis man føler de er litt vel utenfor normen, siden selve rangeringen er anonym og man ikke kan se hva partneren har rangert at de liker, med mindre man selv har rangert det høyt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...