Gå til innhold

Migrene som blir verre.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

mitt første innlegg her, så bær over med meg om jeg gjør noe feil.

Har hatt migrene i noen år nå, men har de siste par mnd opplevd kraftig forverring i migrenen.

Spm er om andre har opplevd det samme? Og hva gjorde dere da? Ble migrenen bedre? Hva er deres triggere? Hva var årsaken til at migrenen ble verre?

Mange spørsmål, men jeg er litt førstereis i dette,så derfor lurer jeg på mye og er interessert i andres opplevelser og erfaringer.

Takk for svar på forhånd.

Anonymkode: 35eb1...889

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp vært hos legen pga dette. Hun mente at det kunne være fordi jeg var veldig anspent i nakke og rygg. Så har fått smertestillende/betennelsesdempende for dette! 

Anonymkode: 57bff...43e

Skrevet

Jeg opplevde også at migrenen forverret seg, første gang etter jeg gikk på veggen og andre gangen var da jeg spiste mye sjokolade, mer eller mindre hver dag. Nå har jeg sluttet helt med sjokolade, jeg får fremdeles migrene, men anfallene er ingenting i forhold til de verste anfallene jeg hadde da jeg spiste sjokolade.

Anonymkode: a309d...08f

Skrevet

P.S. Jeg blir blant annet trigget av det blå lyset fra skjermer; tv, laptop, mobil etc. Orange farge stopper blå, så jeg har kjøpt meg orange briller, type sportsbriller. Det hjelper meg veldig.

Anonymkode: a309d...08f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...