AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Hvor lenge måtte du vente på innleggelse på dps? Fra legen/psykologen sendte henvisning og til du ble lagt inn Anonymkode: e4058...149
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Flere mnd ved planlagt innlegelse, samme dag eller samme uke ved akutt innleggelse. Anonymkode: f94a9...fc9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Mener du innleggelse på senter? Mange måneder. Innleggelse på akuratt psykiatrisk sykehus avdeling fikk jeg med en gang/dagen etter. Ventetid på psykolog time på dps opp til 3 - 4 mnd Anonymkode: e2a4a...2f4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 De prioriterer etter behov. Jeg skulle legges inn på planlagt innleggelse på Dps, fikk beskjed om at det var relativ lang ventetid, men at jeg ble prioritert. Tok vel 4uker. Dette med prioritering gjelder i alle ledd. Vet om folk som måtte vente i flere måneder fra legen sendte henvisning til de fikk psykolog på Dps poliklinikk. For meg tok det 3uker. Så det er ikke noe fast når det gjelder ventetid. Anonymkode: 89238...6d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå