Gå til innhold

Når ta initiativ til ny date?

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig rart hvor mange som klager av at kvinner ikke tar initiativ, men når det kommer til stykket så blir man rådet til å ikke ta initiativ. Herlighet sier jeg bare. 

Anonymkode: 77855...d89

Jeg ser kanskje litt anderledes på det med initiativ jeg. Fordi skulle han nå spørre om en ny date- så er det faktisk ditt initiativ om du vil eller ikke, om det passer da han foreslår eller ikke, om du syns det har gått for "tregt" eller ikke ift hvordan du trives med å ha det...

Jeg mente bare å påpeke at jeg tror det er smart / taktisk å avvente situasjonen til du hører noe konkret fra han ift ny date 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
59 minutter siden, MammaMums skrev:

Jeg ser kanskje litt anderledes på det med initiativ jeg. Fordi skulle han nå spørre om en ny date- så er det faktisk ditt initiativ om du vil eller ikke, om det passer da han foreslår eller ikke, om du syns det har gått for "tregt" eller ikke ift hvordan du trives med å ha det...

Jeg mente bare å påpeke at jeg tror det er smart / taktisk å avvente situasjonen til du hører noe konkret fra han ift ny date 😊

Haha, at man tar initiativ når man sier ja til en date gjør man nok ikke! Det er veldig dumt å sitte hjemme og tro man får seg kjæreste av å ikke gjøre noe som helst. Det er dumt å være så stuck i kjønnsroller at man tenker at kvinner ikke kan spørre om date. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, at man tar initiativ når man sier ja til en date gjør man nok ikke! Det er veldig dumt å sitte hjemme og tro man får seg kjæreste av å ikke gjøre noe som helst. Det er dumt å være så stuck i kjønnsroller at man tenker at kvinner ikke kan spørre om date. 

Hmm, kanskje du misforstår meg? For det handler overhode ikke om kjønnsroller - mer om at jeg personlig mener at det ikke er konstruktivt å presse/stresse frem en date. Jeg -personlig- mener at det er lurt å avvente litt og se om mannen er interessert. Jeg har aldri i mitt syndige liv (🙊) måttet pese frem en eneste date i hele mitt liv.. Og jeg har helt ærlig bestandig "fått" den jeg ville ha.. 

Nå vet jeg ikke om du er den som etterspurte råd, men uansett er dette mitt; ALDRI mase frem en date!

Du må selvfølgelig mene noe annet, dette var en presisering av min mening.

Hilsen lykkelig gift

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og avsporing, samt svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...