AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Var på "date" i går og synes det gikk veldig greit. Vi pratet og lo om alt mulig, så følte samtalen gikk veldig greit og at vi begge slapp ned skuldrene. Tenkte det hadde vært kjekt å se han igjen, og han sa da han gikk "vi snakkes" så tror han tenker litt det samme? Vi har bare snappet med hverandre litt siden i går og ikke hatt noe mer samtale. Jeg vet bare ikke hva jeg skal skrive? Anonymkode: 77855...d89
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Ikke noe å stresse med, gi han en dag eller to før du spør om han vil finne på noe. Anonymkode: 6e4f1...522
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Hvorfor gidder du å snappe? Det er jo bare useriøst. La kontakten hvile i noen dager og spør på torsdag eller fredag å si Takk for sist! Opp for å ta en date til i helgen? " Anonymkode: 8e75a...dd3 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Damer som melder så kort tid etter et stevnemøte fremstår bare som desperate. Anonymkode: 95bdf...dcf 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #5 Skrevet 4. september 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du å snappe? Det er jo bare useriøst. La kontakten hvile i noen dager og spør på torsdag eller fredag å si Takk for sist! Opp for å ta en date til i helgen? " Anonymkode: 8e75a...dd3 Absolutt ikke gjør dette. For det første vil det da fremstå som at du holder av hele helgen for han, tilfelle han ikke har andre planer og eventuelt vil møte deg. Personlig hadde jeg ventet med å ta noe initiativ til noen ny date. Tror faktisk jeg hadde latt han gjøre den jobben selv så tidlig i prosessen. Anonymkode: b7c4b...d43 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer som melder så kort tid etter et stevnemøte fremstår bare som desperate. Anonymkode: 95bdf...dcf Hvis begge er interesserte, hvorfor spille et spill? Selv var jeg på date på lørdag, var sammen med han til søndagsformiddag. Mandag inviterte han meg på lunsj. Og samme kveld avtalte vi treff på fredag. Anonymkode: c03c0...525 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #7 Skrevet 5. september 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Absolutt ikke gjør dette. For det første vil det da fremstå som at du holder av hele helgen for han, tilfelle han ikke har andre planer og eventuelt vil møte deg. Personlig hadde jeg ventet med å ta noe initiativ til noen ny date. Tror faktisk jeg hadde latt han gjøre den jobben selv så tidlig i prosessen. Anonymkode: b7c4b...d43 Fremstå som at hun holder av hele helgen for han? Fordi hun spør om han vil ta en ny date nærmere helgen? Vet ikke hva slags paranoia sopp du har spist altså men ingen tror vel at noen holder av hele helgen fordi man spør om man skal møtes i helgen? Pleier du å tro at noen har holdt av hele uken fordi de spør deg om du vil finne på noe en uke dag? Eller er du av de som planlegger alle helgene dine ukesvis i forveien og må bookes fritid lenge på forhånd og aldri kan ta noe som det kommer og planlegge bare et par dager i forveien som oss vanlige folk? Vel om hun spør om han vil treffer allerede nå bare en dag eller to etter forrige date fremstår hun desperat, og spør hun aldri og lar det være opp til han så fremstår hun useriøs og ikke interessert og han vil kun ta kontakt for å se om han kan få hun til sengs for å booste egoet sitt. Anonymkode: 8e75a...dd3 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #8 Skrevet 5. september 2017 Forstår virkelig ikke hvorfor man fremstår som desperat, hvis man dagen etter en date spør daten om vedkommende er keen på og møtes igjen. Haha. Jeg spør som brukeren over: Hvorfor spille spill? Det er ikke noe galt i å vente, men liker vedkommende deg, så tviler jeg på at det utgjør noen forskjell om man spør idag eller imorgen Anonymkode: 89713...85c 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #9 Skrevet 5. september 2017 Fordi verden er mer komplisert i dag. Er du for frempå oppfattes du som masete eller desperat. Er du for lite frempå oppfattes du som uinteressert eller blir glemt bort. Det er ikke så enkelt lenger. Dessverre. Anonymkode: f8538...1e1
Gjest padawan Skrevet 5. september 2017 #10 Skrevet 5. september 2017 Jeg er glad jeg slipper det spillet. Folk er forskjellige så jeg synes TS skal gjøre som hun føler for.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #11 Skrevet 5. september 2017 "Vi snakkes" tar jeg sjelden som et godt tegn. Det er som "sees vel", og så gjør man ikke det. Erfaringsmessig vil de fleste menn som er oppriktig interessert forsikre seg om et nytt møte ganske raskt, eller kommunisere at det er noe de er interessert i. Jeg hadde droppet snappingen og avventet noe mer. Anonymkode: ce722...37c
Gjest padawan Skrevet 5. september 2017 #12 Skrevet 5. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Vi snakkes" tar jeg sjelden som et godt tegn. Det er som "sees vel", og så gjør man ikke det. Er enig i denne.
Xcase33 Skrevet 5. september 2017 #13 Skrevet 5. september 2017 21 hours ago, AnonymBruker said: Var på "date" i går og synes det gikk veldig greit. Vi pratet og lo om alt mulig, så følte samtalen gikk veldig greit og at vi begge slapp ned skuldrene. Tenkte det hadde vært kjekt å se han igjen, og han sa da han gikk "vi snakkes" så tror han tenker litt det samme? Vi har bare snappet med hverandre litt siden i går og ikke hatt noe mer samtale. Jeg vet bare ikke hva jeg skal skrive? Anonymkode: 77855...d89 Du er kvinnfolk så du slipper egentlig å ta noe initativ bare si til han at du har en del andre avtalte dater som en slags #shittest da får du se hvor landet ligger Det er rart at det er jeg som mannfolk som må lære kvinnfolk dette ? 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #14 Skrevet 5. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Fremstå som at hun holder av hele helgen for han? Fordi hun spør om han vil ta en ny date nærmere helgen? Vet ikke hva slags paranoia sopp du har spist altså men ingen tror vel at noen holder av hele helgen fordi man spør om man skal møtes i helgen? Pleier du å tro at noen har holdt av hele uken fordi de spør deg om du vil finne på noe en uke dag? Eller er du av de som planlegger alle helgene dine ukesvis i forveien og må bookes fritid lenge på forhånd og aldri kan ta noe som det kommer og planlegge bare et par dager i forveien som oss vanlige folk? Vel om hun spør om han vil treffer allerede nå bare en dag eller to etter forrige date fremstår hun desperat, og spør hun aldri og lar det være opp til han så fremstår hun useriøs og ikke interessert og han vil kun ta kontakt for å se om han kan få hun til sengs for å booste egoet sitt. Anonymkode: 8e75a...dd3 Haha, enig. Vi har snakket veldig mye og lenge sammen, så han har nok fått med seg at jeg pleier å ha relativt fullpakkede helger, og han vet også at jeg har planer nå til helgen. 17 minutter siden, Xcase33 skrev: Du er kvinnfolk så du slipper egentlig å ta noe initativ bare si til han at du har en del andre avtalte dater som en slags #shittest da får du se hvor landet ligger Det er rart at det er jeg som mannfolk som må lære kvinnfolk dette ? Hvorfor kan man ikke ta initiativ når man er kvinne?? Nei, skulle ikke startet denne tråden, er så mange rare svar. Jeg dater ikke flere på en gang og er ikke en person som farer med løgner. Anonymkode: 77855...d89 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #15 Skrevet 5. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: "Vi snakkes" tar jeg sjelden som et godt tegn. Det er som "sees vel", og så gjør man ikke det. Erfaringsmessig vil de fleste menn som er oppriktig interessert forsikre seg om et nytt møte ganske raskt, eller kommunisere at det er noe de er interessert i. Jeg hadde droppet snappingen og avventet noe mer. Anonymkode: ce722...37c Her jeg kommer fra er "vi snakkes" oppriktig ment. Folk sier ikke det her om man ikke vil snakkes. Anonymkode: 77855...d89 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #16 Skrevet 5. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, enig. Vi har snakket veldig mye og lenge sammen, så han har nok fått med seg at jeg pleier å ha relativt fullpakkede helger, og han vet også at jeg har planer nå til helgen. Hvorfor kan man ikke ta initiativ når man er kvinne?? Nei, skulle ikke startet denne tråden, er så mange rare svar. Jeg dater ikke flere på en gang og er ikke en person som farer med løgner. Anonymkode: 77855...d89 Gjør det du føler for, prøv deg frem, få til så mye tid sammen uten eventuelt understreke situasjonen som DATE (hater det ordet) spør om å møtes, finn på ting. Har dere det bra sammen og er litt mer enn bare venner vil det gå rette veien. Mye sprøyt og negativitet man leser av å ha KG som tidsfordriv Anonymkode: 737bf...b9a
MammaMums Skrevet 5. september 2017 #17 Skrevet 5. september 2017 Du spør i overskriften om når du skal ta initiativ til en ny date; og jeg mener ALDRI ..... Aldri "press" deg på til en ny date.. Vi menn og kvinner er rett og slett skrudd sammen ganske så forskjellig, så jeg er hellig overbevist om at du trekker det lengste strået ved å IKKE stresse frem noe som helst. Vis at du kan klare å respektere han (ev andre) ved å gi de sin tid til å vurdere eventuelle neste skritt. Det betyr mer enn vi damer tenker på, der at vi kan vise at vi ikke stresser, nagger, maser, hinter, ja osv.. Enten blir det mere her, eller så gjør det ikke det. Slapp av, og se hva han får lyst til etterhvert. .. mitt råd 😊
Gjest padawan Skrevet 5. september 2017 #18 Skrevet 5. september 2017 TS: ta deg en bolle og pust med magen. Og alle er ikke ærlige når de sier "Vi snakkes". Mange bruker det som en høflig måte å komme seg unna et avslag på.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #19 Skrevet 5. september 2017 2 minutter siden, MammaMums skrev: Du spør i overskriften om når du skal ta initiativ til en ny date; og jeg mener ALDRI ..... Aldri "press" deg på til en ny date.. Vi menn og kvinner er rett og slett skrudd sammen ganske så forskjellig, så jeg er hellig overbevist om at du trekker det lengste strået ved å IKKE stresse frem noe som helst. Vis at du kan klare å respektere han (ev andre) ved å gi de sin tid til å vurdere eventuelle neste skritt. Det betyr mer enn vi damer tenker på, der at vi kan vise at vi ikke stresser, nagger, maser, hinter, ja osv.. Enten blir det mere her, eller så gjør det ikke det. Slapp av, og se hva han får lyst til etterhvert. .. mitt råd 😊 Veldig rart hvor mange som klager av at kvinner ikke tar initiativ, men når det kommer til stykket så blir man rådet til å ikke ta initiativ. Herlighet sier jeg bare. Anonymkode: 77855...d89 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #20 Skrevet 5. september 2017 5 minutter siden, padawan skrev: TS: ta deg en bolle og pust med magen. Og alle er ikke ærlige når de sier "Vi snakkes". Mange bruker det som en høflig måte å komme seg unna et avslag på. For du får sikkert masse kjærester av å ikke gjøre en dritt, sant? Anonymkode: 77855...d89 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå