Gå til innhold

Pupper som Kardashians?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter og blar i gamle bilder og depper litt.. Etter graviditeter og tre år med amming er det stusselig stelt med de tidligere helt fantastisk fine puppene mine..

Greit nok så var jeg 25 da jeg ble gravid og nærmer meg 30 nå, så de hadde nok blitt litt mindre faste uansett da. Men de pleide å være superfaste, runde og struttende, uten heng i str 70G, og nå har de vel 1-2 cm heng og er i str 70E. Er ikke noe særlig fyll igjen liksom.. :(

Og så lurer jeg på om det finnes en mindre drastisk metode for å fylle de litt enn silikon (uaktuelt), som fettinsprøytninger eller noe?

Mannen min er flink til å gi meg komplimenter, og resten av kroppen vet jeg ser bra ut etter to barn, men puppene er et trist kapittel, og jeg vet at han også savner de sånn de var før.

Jeg kvier meg for å f.eks sende sexy bilder til Mannen, fordi jeg ikke føler meg sexy. Og veldig for å gå uten pushupbh. :( Og er mindre fri under sex fordi de blir slappe  pannekaker når jeg ligger på rygg.

Går det an å gjøre typ brazillian butt lift bare i puppene? Er det ikke det Kardashians har gjort? Jeg tror at henget ville blitt uvesentlig hvis jeg fikk litt mer fyll.. :/

Anonymkode: 3a50a...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kardashian har silikon og fettinjeksjon.
Fett injeksjon gjøres ikke uten silikon , men det finnes andre type implantater for å fylle ut enn silikon.
Søk på brystløft så tror jeg du finner det du er ute etter. Man kan gjøre brystløft både med og uten implantat, det legges da en slags protese på toppen av brystet som gjør at det "fylles ut" på en måte.

Anonymkode: 74d0c...d2f

Skrevet

Men for å si det sånn Kardashian har også hengepupper, for de er jo som store mugger de hu har.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kardashian har silikon og fettinjeksjon.
Fettinjeksjon gjøres ikke uten silikon, men det finnes andre type implantater for å fylle ut enn silikon.
Søk på brystløft så tror jeg du finner det du er ute etter. Man kan gjøre brystløft både med og uten implantat, det legges da en slags protese på toppen av brystet som gjør at det "fylles ut" på en måte.

Eh, jo.

Anonymkode: 92545...0a4

Skrevet

Hvor lenge siden er det siden du sluttet å amme siste? Det kan ta lang tid før fettvevet fylles opp igjen etter endt amming, kan godt være dette bedrer seg selv. Ikke henget da, det er nok som det er...

Anonymkode: 06cbc...fc3

• Liker 1
Skrevet

Kan ta løft uten silikon.

Anonymkode: 98edf...6c1

Skrevet

Løft er ikke nødvendig, de henger ikke så mye, og med mer fyll ville de se helt greie ut tror jeg. Kan ikke strebe etter å se ut som jeg er 24 bestandig, men litt forbedring hadde vært fint. 

Er det ikke mulig å ta fettinsprøytninger uten å ta silikon?

Anonymkode: 3a50a...8f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...