Gå til innhold

Hårkontroll, tabletter som funker

Anbefalte innlegg

Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Er det flere som har testet disse vitaminpillene som heter Hårkontroll? Jeg merket veldig effekten av de, fikk både fyldigere hår + at det grodde ganske fort. De lukter grusomt men jeg er veldig fornøyd :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har jeg ikke, hva er innholdet i dem og hvor lenge tok du det for å merke synlig effekt?
Jeg har gått på Hair Care tabletter i et års tid men kan ikke si jeg merker noe forskjell...

Anonymkode: d1755...f23

Gjest JeSuisLouise
Skrevet
På 3.9.2017 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Nei det har jeg ikke, hva er innholdet i dem og hvor lenge tok du det for å merke synlig effekt?
Jeg har gått på Hair Care tabletter i et års tid men kan ikke si jeg merker noe forskjell...

Anonymkode: d1755...f23

Ser ut som det er sink, selen og kobber som er de viktigste ingrediensene her:

http://www.harkontroll.no/produkter/harkontroll-original 

Jeg har også prøvd Hair Care og andre typer tabletter som lover mirakler. Men disse er de eneste jeg har funnet som virkelig funker. Må ta de et par mnd før man ser resultater da. 

Skrevet
På 5.9.2017 den 21.36, JeSuisLouise skrev:

Ser ut som det er sink, selen og kobber som er de viktigste ingrediensene her:

http://www.harkontroll.no/produkter/harkontroll-original 

Jeg har også prøvd Hair Care og andre typer tabletter som lover mirakler. Men disse er de eneste jeg har funnet som virkelig funker. Må ta de et par mnd før man ser resultater da. 

ER jo bare å få i ekstra sink, kobber og selen tabletter da.

Gjest JeSuisLouise
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

ER jo bare å få i ekstra sink, kobber og selen tabletter da.

Det har ikke funket når jeg har tatt det hver for seg. Men disse pillene fikk virkelig fart på håret mitt.

Skrevet
1 minutt siden, JeSuisLouise skrev:

Det har ikke funket når jeg har tatt det hver for seg. Men disse pillene fikk virkelig fart på håret mitt.

Bra!

Skrevet

Selvfølgelig fungerer det ikke. Så sant man har et normalt nivå av vitaminer og mineraler så kan ikke ekstra vitaminer/mineraler plutselig få håret til å vokse. Og hvis man først har fått tynt hår, altså at noen av hårrøttene er døde, så vil ikke de plutselig våkne til livet igjen. Da hadde dette vært et mirakel for mange menn der ute som har mistet mye av håret. 

Anonymkode: ac917...4f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...