AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Skulle som vanlig på do nå når jeg skulle legge meg. Tisset som vanlig, men det var blod på papiret når jeg tørket meg (det er ikke mensen, det er jeg sikker på). Det kjennes konstant ut som jeg må tisse mer, og det svir litt helt framme, nedentil. Gikk på do en gang til, tissa litt til, da svei det skikkelig, og var enda mer blod på papiret. Er dette bare en uvi? Anonymkode: 587df...3d3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Er urinen grumsete? Lukter det? Blødningen kan være en rift. Anonymkode: f3e81...296
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Det høres ut som en kjønnssykdom, ikke UVI. Ta en fullsjekk for kjønnssykdommer og forklar legen på klinikken dine symptomer! Friskt blod fra urinrøret er IKKE bra! Anonymkode: 61d44...531
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Høres ut som Uvi, men kan også være en kjønnssykdom, du må teste deg ellers kan du bli alvorlig syk eller steril. Anonymkode: 2ffad...375
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #5 Skrevet 4. september 2017 Takk for svar. Jeg er i et fast forhold, er gift, og vi har vært sammen i fem år, så det er ikke kjønnssykdom. Går til legen i dag og sjekker. Da er det sikkert uvi. Anonymkode: 587df...3d3
lillesky Skrevet 4. september 2017 #6 Skrevet 4. september 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. /lillesky (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå