AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Navn og pris Anonymkode: bf2bf...77a
Gjest making.a.mess Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Rosevin er ikke min favoritt. Jeg holder meg til dr riesling hvitvin. Men måtte det en rosevin på bordet så hadde det blitt matheus.
Mistyen Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 1 time siden, Mrs.Purdey skrev: Rosevin er ikke min favoritt. Jeg holder meg til dr riesling hvitvin. Men måtte det en rosevin på bordet så hadde det blitt matheus. Dr riesling lurer jeg på hva er....? Det finnes mengder av god rosévin , kommer an på hva du skal drikke det til. Alene som kosevin (og søt sådan) kjøper jeg Behringer eller en treliter i Sverige som heter Barefoot. Den er laget på white zinfandel. Til mat vil jeg ha den litt mer tørr, og da kjøper jeg marces de caceres eller Albali. God rosévin til feks tapas er Lancers. Den er det pittelitt frus i.
Gjest making.a.mess Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Marces de caceras er god. Jeg mente dr loosen
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 I nåværende årgang: Pomponette og Miraval. Begge er roséviner fra Provence. Aner ikke pris, men det er bare å google. Anonymkode: 2301b...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå