AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Heisann! Lurte på om noen her hadde spist på LING LING by Hakkasan før og kunne si noe om prisene? Prøvde å finne meny'en på nettet, men fant kun prisen for flere retters. Hva ligger prisen på en cocktail på, en middagsrett og noe forrett. Ett glass champagne? Anonymkode: 7c0f7...be1
Mona123 Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Er en stund siden jeg var der, besøkte restauranten like etter åpning så kan godt hende jeg husker prisene feil. Vi var fem stykker, spiste noen forskjellige småretter, en flaske champagne og kanskje en eller to drinker hver. Tror vi endte på litt over 10.000 kr.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, Mona123 skrev: Er en stund siden jeg var der, besøkte restauranten like etter åpning så kan godt hende jeg husker prisene feil. Vi var fem stykker, spiste noen forskjellige småretter, en flaske champagne og kanskje en eller to drinker hver. Tror vi endte på litt over 10.000 kr. Oi, så det var ca 2000 per person. Det var mye! Snakket akkurat med en venninne som kjøpte to drinker, to forskjellige kake-dessert og en fortet og fikk regning på noe rundt 900...Ekstremt dyrt! Anonymkode: 7c0f7...be1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 De fleste drinkene koster 158,- Prisen på maten varierer, men de har store porsjoner så dropp f eks ris selv om de anbefaler det. Anonymkode: e99d2...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå