Gå til innhold

Mikse alkohol med energidrikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å mikse alkohol med energidrikk er i følge diverse forskning farlig av en rekke grunner, men hovedårsaken er at man ender opp med å drikke mer og ikke kjenner etter når man burde stoppe. 

Jeg drikker i utgangspunktet ikke mye alkohol og er svært påpasselig med å drikke "safe", likevel smakte jeg for en liten stund siden på en type brennevin med energidrikk oppi, synes det bedre enn mye annet jeg har prøvd, og kombinasjonen gjorde at jeg var lite trøtt og følte meg bra utover hele kvelden. Jeg tar flere lange pauser mens jeg drikker slik at jeg ikke får en plutselig promilleeffekt, og drikker vann imellom. 

Burde jeg likevel legge alkohol blandet med energidrikk ligge på hylla, eller stole på at jeg drikker ansvarlig? :) 

Anonymkode: 612ac...5d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

Vodkaredbull, gjør og si masse dumme ting i rekordfart, en fryd for Mr. Fylleangst.

Anonymkode: ff911...d78

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vodkaredbull, gjør og si masse dumme ting i rekordfart, en fryd for Mr. Fylleangst.

Anonymkode: ff911...d78

Ikke akkurat den kombinasjonen jeg har prøvd ut, men det har uansett gått veldig bra til nå :) 

Ts

Skrevet

Jeg har blandet alkohol og energidrikker i alle år. Merker ingen forskjell på det og alkohol med annet blandevann. Men så kan jeg drikker to, tre kopper kaffe like før leggetid og sovne som en stein.

Anonymkode: c9a16...14a

Skrevet

Så lenge du drikker moderat og ikke har noen negative erfaringer ser jeg ikke hvorfor du skal endre noe på det. 

Anonymkode: 17638...f19

Skrevet

Så lenge du drikker som folk og ikke overdriver så er det ikke noe stress og drikke alkohol/energidrink. Vodka/Batteri er vel en av de drinkene det går mest av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...