Gå til innhold

Sy egne klær - god symaskin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å kjøpe meg en symaskin. Men har veldig lite peiling. Vil gjerne prøve å sy om litt klær. Ikke store greiene bare sy på nye knapper, broderikanter og sånne helt enkle ting. 

 

Kan noen anbefale en god symaskin? Ikke alt for dyr. Maks 2000-2500kr.

Anonymkode: 8a9a7...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å sy på knapper gjør du for hånd. Har du syerfaring eller er du nybegynner?

Anonymkode: c03d7...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil anbefale deg å melde deg inn i facebookgruppen "Vi sygale" og spørre der. Der er det utrolig mange flinke syersker som har erfaring med masse forskjellige maskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke stoff du skal sy i, hva du ønsker å sy og hvor mye penger du vil legge i en symaskin (samt hvilke tilbud og rabatter du kan få) er avgjørende for hvilke valg du bør gjøre. 

Oppsøk en forhandler av symaskiner der du bor, og be om råd der. Noen liker ett merke andre foretrekker et annet merke, dermed blir anbefalingene alt etter hva man selv bruker og har brukt.

Anonymkode: e584d...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Persephone skrev:

Hei, jeg vil anbefale deg å melde deg inn i facebookgruppen "Vi sygale" og spørre der. Der er det utrolig mange flinke syersker som har erfaring med masse forskjellige maskiner.

Takk for tipset. Det skal jeg gjøre :)

Anonymkode: 8a9a7...c20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frillyfrida

Jeg har en janome 2030DC. Den koster omtrent 5000 kr. Så langt har jeg bare sydd småting med den, men det virker som en veldig stabil maskin. Den har blant annet nålitreder, som gjør det litt lettere å tre nålen. Ble anbefalt Janome når jeg skulle kjøpe, så dette er en maskin, eller merke du kan se litt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...