Gå til innhold

SPINNING

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Den har jeg likt siden jeg var liten pike susy...

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg liker best techno eller trance til spinning. trenger noe med futt i da.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Enig i at musikken er kjempeviktig, ikke bare på spinning, men på alle typer gruppetrening! Jeg vurderer å droppe enkelte instruktører pga musikkvalg f.eks, forrige aerobicøkt syntes jeg mistet helt gnisten fordi finalelåten var så usigelig dårlig (tranceteknomixmerkelig...) Jeg vil at det skal være kjente låter, helst sånne man kan synge litt med til samtidig som man tar i som bare F** :-D

Skrevet

På trening kan jeg gjerne ta hard techno, trance eller en kombinasjon av det (musikk jeg aldri ville hørt på til vanlig). Pophits og sukkersøt musikk, derimot... :evil:

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg elsker trance når jeg trener!

Hmmm hva heter den gruppa som har "tranca-up" dovregubben og de andre kjente sangene? iallefall, det er sanger som får meg til å tråkke som besatt!

Ellers kan jeg anbefale Eric Prydz med call on me. skikkelig bra beat! Det kan nok være litt lurt å se ann hvilket publikum du har!

Pam

Pam

Gjest Anonymous
Skrevet

Sist jeg var på spinning ble numb med linkin park spilt, den passet utrolig bra! Skikkelig sinna-låt!

Skrevet

Lunancia: Arabisk POP--hmmm.....den låten som spilles på programmet Migrapolis er veldig bra. Funker godt som spinning musikk.

De bruker tyrkisk pop (ikke arabisk ;)), nemlig Tarkans "Simarik". Men den er kjempedårlig i forhold til skikkelig arabisk pop, som f. eks. Hakim, Amr Diam, Alabina etc.

Ellers er Natacha Atlas lett å få tak i i Norge, og hun har mye kul musikk, om enn kanskje litt vestlig. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg elsker trance når jeg trener!

Hmmm hva heter den gruppa som har "tranca-up" dovregubben og de andre kjente sangene? iallefall, det er sanger som får meg til å tråkke som besatt!

Pam

The Crow Song og Lullaby ja.... åh har helt jernteppe.... men jeg har brukt de sangene mye på spinning timene mine...

Kjappe Country låter er å bra og bruke, og gamle klassikere som

Dont leave me this way

Hot Stuff

Knock on wood

Footloose

osv

Men jeg er og en sånn dance-girl da... men viktig å variere litt!

Skrevet

Etter spinning idag tidlig så er det noe jeg iKKE anbefaler. R&B er grusomt til spinning! Ah..! :sinnatagg: Samme med rap-aktige sanger. Justin Timberlake passer ikke (til noe som helst spør du meg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...