nyibyen Skrevet 16. januar 2005 #1 Skrevet 16. januar 2005 Har nettopp sett dokumentarfilmen Kurt & Courtney. Den var utrolig dårlig synes jeg, men presenterte interessante spørsmål ang. Courtney Love og hennes ikke helt stuerene oppførsel. For en dame, forresten... men det er vel en annen sak... Dokumentaren ville jo ha oss til å tro at hun faktisk drepte ham (leide noen til å gjøre det, merkelig at det våpnet var helt uten fingeravtrykk, som om det var tørket av). Kan ikke helt tro på det, da er det heller mer sannsynlig at hun slet ham helt ut og medvirket på den måten til selvmordet. Andre som har tanker om dette?
*M* Skrevet 16. januar 2005 #2 Skrevet 16. januar 2005 Er veldig enig med deg. Jeg tror ikke han ble drept. Courtney gjorde nok ikke livet hans mye bedre og kan som følge av det vært innblandet i hans selvmord.
Polluela Skrevet 16. januar 2005 #3 Skrevet 16. januar 2005 Tror heller ikke han ble drept. Og liker egentlig ikke å spekulere i sånt...
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2005 #4 Skrevet 17. januar 2005 ja, det har jeg også lurt på , og i motsetning til alle dere andre her ,så tror jeg hun gjorde det. Hun brukte/bruker så mya stoff at hun ikke er tilregnelig i det hele tatt. jeg tror ikke den dama er riktig god!!!
Gjest happyending Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 Jeg henger meg på den at jeg tror han ble drept.. Det er mer enn bare det at det ikke var fingeravtrykk på pistolen.. Han hadde og så store mengder dop i kroppen at de som har greie på det mener at han ikke hadde vært i stand til å ta livet sitt.. Og pistolen lå visstnok på en slik måte at det var tilnærma umulig at han kunne ha skutt seg selv.. Men politiet har jo konkludert med selvmord, så...
Gjest la boheme ikke innlogget Skrevet 20. januar 2005 #6 Skrevet 20. januar 2005 Har nettopp sett dokumentarfilmen Kurt & Courtney. Den var utrolig dårlig synes jeg, men presenterte interessante spørsmål ang. Courtney Love og hennes ikke helt stuerene oppførsel. For en dame, forresten... men det er vel en annen sak... Dokumentaren ville jo ha oss til å tro at hun faktisk drepte ham (leide noen til å gjøre det, merkelig at det våpnet var helt uten fingeravtrykk, som om det var tørket av). Kan ikke helt tro på det, da er det heller mer sannsynlig at hun slet ham helt ut og medvirket på den måten til selvmordet. Andre som har tanker om dette? Tror du bør prøve å se filmen en gang til. Der konkluderer de på slutten med at de ikke har grunn til å tro at han ble drept.Leger i filmen tilbakeviser også teoriene om at han var for dopa til å kunne tatt livet sitt. Teorien om at Kurt Cobain ble myrdet er desperate forsøk fra fans som nekter å innse fakta- Cobain var veldig deprimert, han var tung rusmisbruker, og at han tok livet sitt er utrolig sannsynlig. Spesielt siden han hadde prøvd bare noen måneder før.
Gjest TomKrus Skrevet 20. januar 2005 #7 Skrevet 20. januar 2005 Kan ikke dere konspiratorikere stoppe opp litt, og tenke gjennom dette: Hva tror dere politet tenker om et våpen uten fingeravtrykk, og en hånd uten spor av kruttslam? Var det ingen fingeravtrykk der? Var det ingen spor som tydet på selvmord? Er politiet i ledetog med Courtney?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå