AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Hva tenker du om en jente i 10-11 års alder forteller at hennes pappa ofte har tatt på seg selv når hun har ligget i sengen ved siden av, nokså høylytt til tider... Ved en hendelse skal han ha befølt brystene hennes. Ikke noe mer. Foreldrene er skilt og hun har ligget i dobbeltseng m faren siden hun var liten, når hun bor der. Hun har nå bedt om eget rom og har det. Han kommer aldri inn dit, forteller hun. Hun er veldig glad i pappaen sin og han stiller mye opp for henne på fritiden sin. Hun sier hun syntes dette var ekkelt. Hva tenker du? (Jeg vet hva jeg tenker og det skal følges opp, vil bare ha andres syn på det. Foreløpig vet ikke hennes mor noe om det) Det er ikke mange jeg kan diskutere dette med, noen har antydet de syntes dette ikke er alvorlig.. så må høre med flere der ute... Anonymkode: 2d1dd...150 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 SELVFØLGELIG ER DET ALVORLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: c56eb...fa4 25
Surreal Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Tuller du? Dette MÅ varsles om. Ingen normale foreldre beføler barna sine litt innimellom! Kanskje kan det være mye verre enn hun forteller, barn plukker fort opp om voksne tåler å høre om vonde og vansklige ting. Kanskje gjør han ikke mer mot henne, men forgriper seg på andre. Det har man ingen garanti for! Pedofile forgriper seg på unger, vi andre holder sexlivet vårt langt unna barn! 10
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Dette er overgrep. Ikke gråsone engang. Og det er alvorlig. Faren må anmeldes og datteren må fjernes fra faren. Barn er glad i sine foreldre og lojale til the bitter end, selv hvor ille ting er. Anonymkode: 5b887...f77 19
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Hun har allerede tatt skade av det. Når hun blir eldre og finner noen hun liker (hvis hun er hetero) så vil det at han sier lignende ting som hennes far, vil hun skal ta på han, gjøre henne kvalm. Flashback fra disse episodene kan komme tilbake og ødelegge seksualiteten hennes, hennes mulighet for å slappe av og nyte sammen med et annet menneske. Var jeg deg ville jeg tatt en prat med barnevernet (de er der for å hjelpe). Anonymkode: 543c7...ad1 14
Gjest NotNaomi Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Lurer på hvem som syns at dette ikke er alvorlig. Ville nok blitt veldig skeptisk til de personene! Og så må du jo fortelle moren dette! Det er overgrep og han bør ikke ha datteren hos seg i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 Dette er veldig alvorlig og du må melde fra til barnevernet i morgen! Hvordan vet du dette, forresten? Anonymkode: b95f2...0c5 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du om en jente i 10-11 års alder forteller at hennes pappa ofte har tatt på seg selv når hun har ligget i sengen ved siden av, nokså høylytt til tider... Ved en hendelse skal han ha befølt brystene hennes. Ikke noe mer. Foreldrene er skilt og hun har ligget i dobbeltseng m faren siden hun var liten, når hun bor der. Hun har nå bedt om eget rom og har det. Han kommer aldri inn dit, forteller hun. Hun er veldig glad i pappaen sin og han stiller mye opp for henne på fritiden sin. Hun sier hun syntes dette var ekkelt. Hva tenker du? (Jeg vet hva jeg tenker og det skal følges opp, vil bare ha andres syn på det. Foreløpig vet ikke hennes mor noe om det) Det er ikke mange jeg kan diskutere dette med, noen har antydet de syntes dette ikke er alvorlig.. så må høre med flere der ute... Anonymkode: 2d1dd...150 I alle dager.... Dette er veldig alvorlig. Jeg ville både ha snakket med moren hennes og tatt en telefon til barnevernet. Anonymkode: 36823...03e 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #9 Skrevet 2. september 2017 Ganske alvorlig. Han vil nok falle for fristelsen igjen. Særlig når han allerede har brutt den barrieren. Høres ut som en politisak. Ungen skal ikke være i et sånt forhold til sin aller nærmeste voksne. Anonymkode: 4c30c...d1a 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #10 Skrevet 2. september 2017 7 minutter siden, Surreal skrev: Tuller du? Dette MÅ varsles om. Ingen normale foreldre beføler barna sine litt innimellom! Kanskje kan det være mye verre enn hun forteller, barn plukker fort opp om voksne tåler å høre om vonde og vansklige ting. Kanskje gjør han ikke mer mot henne, men forgriper seg på andre. Det har man ingen garanti for! Pedofile forgriper seg på unger, vi andre holder sexlivet vårt langt unna barn! TS her. Tuller ikke, selvfølgelig. Det er varslet!! Jeg vet dette er alvorlig, derfor jeg ligger oppe om nettene, tenker og ikke får sove. Ville bare høre at andre syntes det er like alvorlig som jeg syntes, da jeg følte en annen person ikke tok det like alvorlig som jeg gjør, følte jeg ble sett på som hysterisk, noe jeg vet jeg ikke er, iallefall ikke i denne sammenheng. Alt rundt dette er tatt opp og varslet "etter boka@ Anonymkode: 2d1dd...150 15
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #11 Skrevet 2. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: I alle dager.... Dette er veldig alvorlig. Jeg ville både ha snakket med moren hennes og tatt en telefon til barnevernet. Anonymkode: 36823...03e TS her. Jepp, jeg syntes dette er alvorlig. Moren skal få info snarest, fra personen som håndterer saken. Bv er på saken. Anonymkode: 2d1dd...150 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #12 Skrevet 2. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Tuller ikke, selvfølgelig. Det er varslet!! Jeg vet dette er alvorlig, derfor jeg ligger oppe om nettene, tenker og ikke får sove. Ville bare høre at andre syntes det er like alvorlig som jeg syntes, da jeg følte en annen person ikke tok det like alvorlig som jeg gjør, følte jeg ble sett på som hysterisk, noe jeg vet jeg ikke er, iallefall ikke i denne sammenheng. Alt rundt dette er tatt opp og varslet "etter boka@ Anonymkode: 2d1dd...150 Du er ikke hysterisk, du er empatisk, omsorgsfull. Du har gjort helt rett. 100% riktig. Anonymkode: 543c7...ad1 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #13 Skrevet 2. september 2017 12 minutter siden, NotNaomi skrev: Lurer på hvem som syns at dette ikke er alvorlig. Ville nok blitt veldig skeptisk til de personene! Og så må du jo fortelle moren dette! Det er overgrep og han bør ikke ha datteren hos seg i det hele tatt. Jepp, ble meget skeptisk til denne personen, kun en jeg følte ikke forsto. (Faren har aldri rørt henne nedentil, og" kun" onanert. Befølt bryster en gang når han trodde hun sov. Ga seg når hun snudde seg vekk. Dette var argumentet mot overgrep vedkommende kom med. IKKE mine ord) Jeg som tok det opp som overgrep, noen av de andre tvilte litt på ordvalget mitt "overgrep" men var ellers enige med meg. Jeg står på min sak og ser på det som overgrep. Anonymkode: 2d1dd...150 9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #14 Skrevet 2. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke hysterisk, du er empatisk, omsorgsfull. Du har gjort helt rett. 100% riktig. Anonymkode: 543c7...ad1 Takk, setter pris på du sier det. Men skulle bare mangle fra min side, selvfølgelig. Anonymkode: 2d1dd...150 3
Surreal Skrevet 2. september 2017 #15 Skrevet 2. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Tuller ikke, selvfølgelig. Det er varslet!! Jeg vet dette er alvorlig, derfor jeg ligger oppe om nettene, tenker og ikke får sove. Ville bare høre at andre syntes det er like alvorlig som jeg syntes, da jeg følte en annen person ikke tok det like alvorlig som jeg gjør, følte jeg ble sett på som hysterisk, noe jeg vet jeg ikke er, iallefall ikke i denne sammenheng. Alt rundt dette er tatt opp og varslet "etter boka@ Anonymkode: 2d1dd...150 Nå ble jeg lettet. Takk, for at du bryr deg og at du har barnets beste i fokus. Sånn skulle alle voksne være! 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #16 Skrevet 2. september 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Jepp, ble meget skeptisk til denne personen, kun en jeg følte ikke forsto. (Faren har aldri rørt henne nedentil, og" kun" onanert. Befølt bryster en gang når han trodde hun sov. Ga seg når hun snudde seg vekk. Dette var argumentet mot overgrep vedkommende kom med. IKKE mine ord) Jeg som tok det opp som overgrep, noen av de andre tvilte litt på ordvalget mitt "overgrep" men var ellers enige med meg. Jeg står på min sak og ser på det som overgrep. Anonymkode: 2d1dd...150 Veldig bra at du tar grep! Hva er forholdet ditt til jenta og faren, og har jenta selv fortalte deg hva hun har opplevd? Anonymkode: b95f2...0c5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #17 Skrevet 2. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig bra at du tar grep! Hva er forholdet ditt til jenta og faren, og har jenta selv fortalte deg hva hun har opplevd? Anonymkode: b95f2...0c5 Jeg var læreren hennes en stund da hun var mindre (og ikke på skolen jeg jobber nå) Første kontakt var en Mail fra henne, jeg var den hun tenkte hun kunne få råd fra. Anonymkode: 2d1dd...150 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #18 Skrevet 3. september 2017 Du overreagerer absolutt ikke. Så bra jenta hadde så mye tillit til deg at hun tok kontakt, og at du tar det videre! Anonymkode: 1776a...ffd 3
rikoChett Skrevet 3. september 2017 #19 Skrevet 3. september 2017 Meld fra til barnevern/politi, så til moren. Det finnes ikke andre svar enn å melde fra,her. Barnets beste først.
tirben Skrevet 3. september 2017 #20 Skrevet 3. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var læreren hennes en stund da hun var mindre (og ikke på skolen jeg jobber nå) Første kontakt var en Mail fra henne, jeg var den hun tenkte hun kunne få råd fra. Anonymkode: 2d1dd...150 Så fantastisk at hun har så stor tillit til den tidligere læreren sin. Det at hun skriver en mail til deg om dette, tolker jeg som et skrik om hjelp. Hun vil varsle noen hun tror kan hjelpe henne. Så bra at du gikk videre med det!! 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå