AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #21 Del Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Sa du det foran datteren din? Det var mildt sagt ufint av stefar. Men å si at du "kaster han på hue og ræva"ut,var ikke spesielt ok. Datteren din ble kanskje redd fordi hun er glad i stefaren sin? Hadde tatt det opp med ham på tomannshånd,og forventet/forlangt at han ba om unnskyldning. Selvsagt er hun glad i en mann som kaller henne et ludder, noe annet ville vært veldig rart. Anonymkode: 44684...5ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 2. september 2017 #22 Del Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er hun glad i en mann som kaller henne et ludder, noe annet ville vært veldig rart. Anonymkode: 44684...5ba Han sa at hun liknet ett. Ikke at hun var. Går det ikke an å se nyanser her?? Selvfølgelig kan hun være glad i ham. Derfor best at han ber om unnskyldning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heipådegsann Skrevet 2. september 2017 #23 Del Skrevet 2. september 2017 Jeg synes du reagerte helt korrekt! Hadde selv blitt illsint om så min samboer som er biologisk far hadde sagt noe sånt til barnet mitt. Én sjangse, og tar han ikke den så er det på hue og rævva ut! Synes dog i motsettning av andre her at det er greit med en sjangse. Er ikke sikkert det var så veldig gjennomtenkt, og har han aldri sagt/gjort noe lignende før kan det hende han tar lærdom av situasjonen, unnskylder seg og aldri gjør noe lignende igjen. Kan også hende jenta har knyttet sterke og gode bånd til mannen i utgangspunktet. Men skjer det en gang nr. 2 hadde jeg personlig skulle pakket ned alle sakene hans og satt dem utenfor døra. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #24 Del Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, Pizzabakeren skrev: Det hjelper jo ikke dattera at du sender moren hennes kjipe kommentarer! Klart det gjør. Jo raskere denne moren forstår at hennes datter sikkerhet og velferd går foran hennes trang til en mann, jo bedre. Flere i denne tråden bidrar forhåpentligvis til det, om enn på forskjellige måter. Ingen av oss vet hva som fungerer på denne kvinnen. Anonymkode: 44684...5ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 2. september 2017 #25 Del Skrevet 2. september 2017 6 minutter siden, Simbyxor skrev: Hva mente han med det, egentlig? Egentlig et godt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotekoppen Skrevet 2. september 2017 Forfatter #26 Del Skrevet 2. september 2017 9 minutter siden, NotNaomi skrev: Sa du det foran datteren din? Det var mildt sagt ufint av stefar. Men å si at du "kaster han på hue og ræva"ut,var ikke spesielt ok. Datteren din ble kanskje redd fordi hun er glad i stefaren sin? Hadde tatt det opp med ham på tomannshånd,og forventet/forlangt at han ba om unnskyldning. Jeg sa det etterpå, når barna var utenfor rekkevidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 2. september 2017 #27 Del Skrevet 2. september 2017 2 minutter siden, Rotekoppen skrev: Jeg sa det etterpå, når barna var utenfor rekkevidde. Ok. Den er grei. Ba han om unnskyldning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snadder Skrevet 2. september 2017 #28 Del Skrevet 2. september 2017 Synes ikke du overreagerer i det heletatt. Dessuten er barn i den alderen ekstra sårbare da de nettopp jobber med å finne seg selv og eksprimentere med sminke og det ene etter det andre. Mannen din burde tatt det opp med deg og så kunne du snakket med datteren din på en skikkelig måte uten å si at hun ser slik og slik ut, men heller veilede henne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #29 Del Skrevet 2. september 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart det gjør. Jo raskere denne moren forstår at hennes datter sikkerhet og velferd går foran hennes trang til en mann, jo bedre. Flere i denne tråden bidrar forhåpentligvis til det, om enn på forskjellige måter. Ingen av oss vet hva som fungerer på denne kvinnen. Anonymkode: 44684...5ba Godt sagt! Anonymkode: c4b6b...1fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mimoe Skrevet 2. september 2017 #30 Del Skrevet 2. september 2017 Han kalte henne ikke for et ludder, men sa at hun så ut som et... Ikke helt heldig med ordvalget, men han sa bare ifra om at han ikke likte hvordan hun så ut. Kunne du kastet han ut for noe sånnt, synes jeg virkelig du er overdramatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 2. september 2017 #31 Del Skrevet 2. september 2017 Du overreagerer ikke i det hele tatt, hadde pælma dritten ut, ville ikke gitt han sjansen til å komme med flere kommentarer. Sier mye om en fyr som kan få seg selv til å si noe slikt til et barn i en sårbar fase. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #32 Del Skrevet 2. september 2017 7 minutes ago, mimoe said: Han kalte henne ikke for et ludder, men sa at hun så ut som et... Hva er forskjellen på følelsen man sitter igjen med? Anonymkode: 67752...345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #33 Del Skrevet 2. september 2017 1 minute ago, Uffda said: Det er som regel mødres mangel på oppdragelse og grensesetting som ødelegger unger, ikke det å være real mot dem. Når ble det å ødelegge selvfølelsen til ungene sine oppdragelse? Anonymkode: 67752...345 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #34 Del Skrevet 2. september 2017 Fy flate for en kødd! Hadde sagt hasta la vista, rasshøl! Innmari dårlig kvinnesyn på den karen, han velger de ordene til en 12-åring?! Blir uvel... Anonymkode: e98ad...94f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #35 Del Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske hard mot feminismen sjøl i blandt, men dette handler ikke om feminisime. Dette handler om en voksen mann som krenker sin stedatter. Jeg misliker sånne mannfolk som han sterkt som ødelegger sine egne unger. Anonymkode: 67752...345 Nettopp. Jeg er vanligvis liberalist og ikke egentlig feminist. Men når det gjelder barn så skal de være fritatt fra å måtte tåle andre menneskers friheter, ellers faller liberalismen grunnmur sammen. 2 minutter siden, Uffda skrev: Det er som regel mødres mangel på oppdragelse og grensesetting som ødelegger unger, ikke det å være real mot dem. Tildels enig i dette. Men når man ikke eier gangsyn, så kan man heller ikke rette opp i ting. Det å utsette sin datter for en slik mann er ikke å oppdra og sette grenser. Det å lære unger å sette grenser betinger at MAN SELV er i stand til å sette grenser. Anonymkode: c4b6b...1fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #36 Del Skrevet 2. september 2017 Oppfører hun seg som en voksen må hun tåle å få høre et voksent språk. Anonymkode: 5cfdf...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #37 Del Skrevet 2. september 2017 6 minutes ago, AnonymBruker said: Nettopp. Jeg er vanligvis liberalist og ikke egentlig feminist. Men når det gjelder barn så skal de være fritatt fra å måtte tåle andre menneskers friheter, ellers faller liberalismen grunnmur sammen. Unger er viktigere en liberalisme. Anonymkode: 67752...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 2. september 2017 #38 Del Skrevet 2. september 2017 (endret) Hvordan ser et Ludder ut? Uansett, fjern han fra deg og din datter. Endret 2. september 2017 av Nyttig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #39 Del Skrevet 2. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unger er viktigere en liberalisme. Anonymkode: 67752...345 Vel, unger er neste generasjon. De er viktigere enn ALT! Anonymkode: c4b6b...1fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #40 Del Skrevet 2. september 2017 6 minutes ago, AnonymBruker said: Vel, unger er neste generasjon. De er viktigere enn ALT! Anonymkode: c4b6b...1fd Enig! Bedre sagt. Anonymkode: 67752...345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå