Gå til innhold

Tyd min drøm. Ny lek :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Hei :)

Her kan dere poste ekte drømmer eller oppdiktede drømmer, og neste poster foreslår hvorfor man drømte det som man drømte. Dette er bare humoristisk, og skal ikke være seriøs drømmetydning.

Her er min drøm, og den er ekte:

I går kjøpte jeg en boks nugatti på KIWI. Den billigste typen. Som kostet rundt 24,90. Så våkner jeg i dag, av at jeg drømmer at hvis man på KIWI kjøper 5 bokser til kr 19,90, så får man en 6. boks Nugatti gratis (!) :sikle: på kjøpet. Heldigvis var det bare en drøm. Men hvorfor drømmer jeg slikt?  :klo:

 

Anonymkode: 28cc1...c5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 år senere...

Jeg drømte en gang at en splitter ny butikk (eller kanskje det var ett veldig stort kjøpesenter?) skulle åpne i nærheten av her jeg bor. Så alle som kom innom denne flotte nye butikken / kjøpesenter på selve åpningsdagen  skulle få en kopp brus eller juice, samt noen flak med potetgull til alle som kom innom der. Så de ansatte hadde satt opp en veldig stor pall med brusflasker og papp-krus (pluss en hel haug potetgull-poser) i nærheten av utgangsdøren. Så kunne de åpne brus-flasker og poser med potetgull  etterhvert som kundene kom innom.      

Så jeg og søsteren min fant på at vi skulle stikke innom, forårsake en eller annen "situasjon" langt inne i butikken som fører til at samtlige ansatte blir veldig opptatte med det, og deretter kunne vi rappe med oss alle flaskene med brus og potetgull som lå rett ved siden av utgangsdøren. Alt dette gikk veldig greit, men av en eller annen grunn sendte butikken en gruppe med hardbarkede leiemordere etter oss, krasjet inn i bilen til meg og søsteren min (slik at vi havnet i vannet) og jeg våknet  plutselig fra denne drømmen når vi satt inni bilen, med potetgull flytende rundt oss på alle kanter, og at bilen ble fylt opp med vann.... 

Anonymkode: 6c664...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...