AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Har mbi på 18, men har uansett dobbelthake og noen ganger trippelhake. Mange jenter jeg ser har jo sånne tydelige kjevepartier, er det bare genene? Eller er jeg fortsatt litt overvektig? Anonymkode: d05c9...cd5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Det er nok genene ja. Kjenner flere som er normalvektige/på grensen til undervektig som har det. Fett under haka trener du ikke av deg. Og så kjenner jeg flere som er overvektige som ikke har den haka. Noen er heldige med genene, rett og slett. Anonymkode: a781d...f87 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Nei, du er nok helst litt i overkant tynn. Så det er nok gener som gjør det. Trener du? Det kan hjelpe. Anonymkode: f2314...e19
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Har du vært tykk før? Anonymkode: 592f2...235
Papirfly Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Papirfly, mod. 1
Fremhevede innlegg