AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Teit spm sikkert, men har lagt merke til at jeg har en loddredd fordypning i pannen som går fra toppen av pannen og nedover til bunnen. Den ligger liksom ca på midten, litt mot venstre og den kjennes nesten som om panna er delt i to. Er det flere som har dette? Har spurt folk rundt meg og se skjønner ikke hva jeg snakker om. Nesetippen min er forresten delt i to også. Er dette normalt? 😅 Anonymkode: cd09f...b55
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Det er nok et arr fra da du var et bittelite foster. Ansiktet gror sammen tidlig i graviditeten. Under nesen har vi et liknende arr http://www.side3.no/vitenskap/hvorfor-har-vi-den-lille-gropa-under-nesa/3423267453.html Anonymkode: 88e35...7d8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 He he. Det er iallefall slik at alle har delt nese under hyden om du kjenner på tuppen. Om du ser bilder av anotomi, nese ser du hvorfor. Panna derimot tror jeg er mer din egen unike og fantastiske design. Ja muligens da. Du kan jo spørre flere. Men har det ikke selv. Anonymkode: 619e6...687
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Huden ...ikke hyden og anatomi.. Litt trott eh trøtt Anonymkode: 619e6...687
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå