WubWub Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 (endret) Av disse to, hvem tenker til tilhører det sterke kjønn? http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/10/15/1413398146332_Image_galleryImage_Mandatory_Credit_Photo_by.JPGBilde med opphavsrett er gjort om til link. Papirfly, mod. Endret 3. september 2017 av Papirfly
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Hva er kvalitetene til "det sterke kjønn"? Visste du at forskjeller blant kvinner og blant menn generelt er større enn forskjeller mellom kvinner og menn? En kvinne trenger på langt nær besitte flere "feminine personlighetstrekk" enn en mann, og vice versa. Visste du at det er vanlig at både menn og kvinner har ganske lik fordeling av det man oppfatter som "feminine" og "maskuline" personlige trekk og egenskaper? Anonymkode: 90c43...077 3
WubWub Skrevet 2. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er kvalitetene til "det sterke kjønn"? Visste du at forskjeller blant kvinner og blant menn generelt er større enn forskjeller mellom kvinner og menn? En kvinne trenger på langt nær besitte flere "feminine personlighetstrekk" enn en mann, og vice versa. Visste du at det er vanlig at både menn og kvinner har ganske lik fordeling av det man oppfatter som "feminine" og "maskuline" personlige trekk og egenskaper? Anonymkode: 90c43...077 Hun er selvfølgelig mye sterkere enn han. Myten om at menn er sterkere enn kvinner er med andre ord slått i grus. Endret 2. september 2017 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 6 minutes ago, WubWub said: Hun er selvfølgelig mye sterkere enn han. Hvorfor er det selvfølgelig? Anonymkode: f85e4...e04 1
WubWub Skrevet 2. september 2017 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det selvfølgelig? Anonymkode: f85e4...e04 ta en knapp tidd på kroppsbygningen deres,
Sykkelkopp Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 7 minutter siden, WubWub skrev: Hun er selvfølgelig mye sterkere enn han. Myten om at menn er sterkere enn kvinner er med andre ord slått i grus. Ja, for dersom man velger ut to av 7 milliarder mennesker og sammenligner dem kan man slå fast at dersom den ene kvinnen er sterkere enn den ene mannen så er ikke en gjennsomsnittsmann sterkere enn en kvinne. Med denne forskningsmetoden fant jeg også ut at alle damer er yngre enn menn, at kvinner løfter 15,7kg mer i benk enn menn og at menn er best på å lage fiskeretter mens kvinner best på å lage kjøttretter 1
WubWub Skrevet 2. september 2017 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, Sykkelkopp skrev: Ja, for dersom man velger ut to av 7 milliarder mennesker og sammenligner dem kan man slå fast at dersom den ene kvinnen er sterkere enn den ene mannen så er ikke en gjennsomsnittsmann sterkere enn en kvinne. Med denne forskningsmetoden fant jeg også ut at alle damer er yngre enn menn, at kvinner løfter 15,7kg mer i benk enn menn og at menn er best på å lage fiskeretter mens kvinner best på å lage kjøttretter hvem tror du vinner i en slåsskamp av de som deltar i trådens emne? "mannen" eller kvinnen?
Capricae Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 (endret) Endret 2. september 2017 av VesleÅkki WubWub er avskum (Y) 1
Sykkelkopp Skrevet 2. september 2017 #9 Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: hvem tror du vinner i en slåsskamp av de som deltar i trådens emne? "mannen" eller kvinnen? 50/50 En mann trenger ikke være større og feitere enn en dame for å vinne Jeg vinner uansett mot begge på en gang, og uten å ha sett deg er jeg rimelig sikker på at du hadde vunnet mot hvem som helst av dem, kanskje begge på en gang du og. Velger du ut en dame her i tråden er det derimot høyst usannsynlig
WubWub Skrevet 2. september 2017 Forfatter #10 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: 50/50 En mann trenger ikke være større og feitere enn en dame for å vinne Jeg vinner uansett mot begge på en gang, og uten å ha sett deg er jeg rimelig sikker på at du hadde vunnet mot hvem som helst av dem, kanskje begge på en gang du og. Velger du ut en dame her i tråden er det derimot høyst usannsynlig Den femifjotten hadde hatt null sjangs, NULLS sjangs. Kvinnen er han overlegen på alle områder
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #11 Skrevet 2. september 2017 Definer sterk/svak? Rent fysisk? Ja. Ellers hadde patriarkiet aldri vært en greie. Bare å ta en titt på troppene i den amerikanske hæren eller Navy-SEALs, anno 2017. Intelligens? Mentalt? Emosjonelt? Kan bare uttale meg om intelligens. Det er større sjansje for menn å være enten veldig dumme (TS) eller veldig smarte. Det uheldige er at magien oppstår i top 1%, som er dominert av menn. Det kommer det forøvrig også til å fortsette å være, desverre. Det er bare sånn vi er skrudd sammen i det store bildet. Har ingen ingen gode studier på mental og emosjonell styrke, så skal ikke uttale meg. Anonymkode: 4190b...d06
Capricae Skrevet 2. september 2017 #12 Skrevet 2. september 2017 Mannens fysikk er mer muskuløs, dermed er mannen sterkere en kvinnen fysisk sett. Samtidig er mannens eksistens en genetisk feil. Dette ser vi på hvordan menn oppfører seg og dominerer all kriminell statistikk. Det handler ikke om styrke, men om sosialisering. Hvem går best overens; og begge kjønn foretrekker kvinner. men Kvinner trenger andre rettigheter enn menn for å forsvare seg og komme like godt ut som menn, men kvinner er mer fleksible og smidigere enn menn i fysikken. 3
WubWub Skrevet 2. september 2017 Forfatter #13 Skrevet 2. september 2017 20 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Det var ikke bare ved en simpel mening, det var når de var vanskelige og det viste seg at å lette på seksuell frustrasjon kombinert med stoffene som da skilte seg ut i kroppen kunne roe ned kvinnen Ei kvinne er selvsagt mye sterkere enn en pinge tynn mann. Jeg trener ofte, hver nyttårsaften så kommer det menn å prøver løfte 20kg i benkpress. De driter på draget. Så kommer det ei kvinne som løfter 60kv i benk
WubWub Skrevet 2. september 2017 Forfatter #14 Skrevet 2. september 2017 20 minutter siden, wunderbaum skrev: Menn er det sterkeste kjønn totalt sett gutter flest er mye svakere enn kvinner både mentalt og fysisk
Sykkelkopp Skrevet 2. september 2017 #15 Skrevet 2. september 2017 4 minutter siden, WubWub skrev: Ei kvinne er selvsagt mye sterkere enn en pinge tynn mann. Jeg trener ofte, hver nyttårsaften så kommer det menn å prøver løfte 20kg i benkpress. De driter på draget. Så kommer det ei kvinne som løfter 60kv i benk Hvis de tar 20kg altså bare stangen har de en fysisk skade, 80 år, eller alvorlig nedsatt funksjonsevne 50-60kg er gjennomsnittlig maksvekt for menn i benk første gangen. For kvinner er dette 30-40kg. En kvinne som har trent i rundt 1-2 år vil gjerne være ha nådd opp i styrken til en helt utrent mann, dvs 60kg 1
WubWub Skrevet 2. september 2017 Forfatter #16 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: Hvis de tar 20kg altså bare stangen har de en fysisk skade, 80 år, eller alvorlig nedsatt funksjonsevne 50-60kg er gjennomsnittlig maksvekt for menn i benk første gangen. For kvinner er dette 30-40kg. En kvinne som har trent i rundt 1-2 år vil gjerne være ha nådd opp i styrken til en helt utrent mann, dvs 60kg jeg har trent i over 4 år. hver gang menn runder et nytt år så bestemmer de seg for nyttårsforsettet "jeg skal bli stor å sterk". menn renner så ned treningssenteret , du tar benkpress og det ene og det andre. men realiteten er at de tar bare stanga når de tar benk, det er 10-10kg. menn er svake. så kommer det ei veltrent kvinne å løfter 60kg i benk. Som illustrert i HI så er kvinner mye sterkere enn menn, og også mye mer intelligent
Bakepulver Skrevet 2. september 2017 #17 Skrevet 2. september 2017 (endret) Hva er det med dere som må krangle om hvilket kjønn som er det sterkeste??? I mine øyne er det dere som på død og liv bare må hevde dere og skryte av dere selv det svakeste ledd uavhengig av kjønn! Endret 2. september 2017 av Bakepulver 3
Sykkelkopp Skrevet 2. september 2017 #18 Skrevet 2. september 2017 (endret) 2 minutter siden, C.Tramell skrev: Sa han, representanten for kjønnet som går berserk, slår, brøler, slenger med leppa, starter alle kriger, voldtar, raser og fyller opp alle fengsler i alle land pga hormonene sine. Så rolige, stabile og sindige så! Kvinner får betydelig lavere fengselsstraffer for samme forbrytelser som resultat av at de er kvinner LIkestilling. Alle er like, men kvinner er likest! Endret 2. september 2017 av Sykkelkopp 1
Gjest C.Tramell Skrevet 2. september 2017 #19 Skrevet 2. september 2017 2 minutes ago, Sykkelkopp said: Kvinner får betydelig lavere fengselsstraffer for samme forbrytelser som resultat av at de er kvinner LIkestilling. Alle er like, men kvinner er likest! Det er sant og sånn bør det ikke være, men det hører vel ikke hjemme i denne diskusjonen.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #20 Skrevet 2. september 2017 Amber Rose! Få som er så tøff og feministisk som hun av dagens kjendiser! Anonymkode: 49ff2...319
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå